اخبار داغ

پای کرونای انگلیسی به دلیجان باز شد

پای کرونای انگلیسی به دلیجان باز شد
رئیس مرکز بهداشت شهرستان دلیجان گفت: دو مورد بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در دلیجان شناسایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی اسحاقی رئیس مرکز بهداشت شهرستان دلیجان در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: متأسفانه دو مورد کرونای واریته انگلیسی در شهر دلیجان گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود:این ویروس به مراتب خطرناک تر و با قدرت انتشار بالاتری است و اگر مردم مراعات نکنند، ممکن است شهرستان را در آستانه یک آزمون سخت قرار دهد.

,

اسحاقی اظهار کرد: لازم است همه مردم با رعایت شدید تر و جدی تر دستورات بهداشتی از خود و خانواده‌شان در برابر این ویروس خطرناک محافظت کنند.

,

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دلیجان گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی و گزارشات مردم، متاسفانه برخی همشهریان مجدداً در رعایت پروتکل‌های بهداشتی سهل‌انگاری دارند. به‌طوری‌که آمار بیماران بستری و سرپایی روند صعودی مشخص و معنی‌داری  پیداکرده است. خواهشمندیم از حضور در مهمانی‌ها و جشن‌ها جدا خودداری نموده هنگام حضور در خارج از منزل به هر منظوری به‌خصوص هنگام حضور در مراکز خرید و اماکن شلوغ دستورالعمل‌های بهداشتی را جدا رعایت فرمایید.

,

وی با اشاره به اینکه حتی در صورت امکان از دولایه ماسک استفاده کنند اظهار کرد: متأسفانه ابتلا خانوادگی و خوشه‌ای به‌صورت معناداری افزایش پیداکرده است. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث جلوگیری از بروز محدودیت‌های جدید شویم. کسبه و اصناف دلیجان ضرر و زیان زیادی ناشی از تعطیلی داشته‌اند. با توجه به اینکه واریته انگلیسی قدرت شیوع بالایی دارد، مبادا محدودیت های شدید همانند خوزستان به شهر بازگردد.

,

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دلیجان گفت: از مسئولین ادارات و کسبه و اصناف عاجزانه خواهش داریم با مراجعینی که رعایت نمی کنند برخورد نموده از ارائه خدمت خودداری نمایند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه