اخبار داغ

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رد پای شاهین های شکار شده در فضای مجازی/ متخلف شکار و صید ۳۰۰ میلیون جریمه شد

رد پای شاهین های شکار شده در فضای مجازی/ متخلف شکار و صید ۳۰۰ میلیون جریمه شد
وحیدپورمردان با بیان این که تصاویر دو پرنده شکاری از نوع گونه شاهین متخلفان زیست محیطی را به دام انداخت، گفت: متخلف زیست محیطی در سیستان و بلوچستان به جزای نقدی بیش از 300 میلیون ریال محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحیدپورمردان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: نیروهای سایبری یگان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان پس از کسب اخباری در خصوص زنده گیری دو بهله پرنده شکاری از نوع گونه شاهین، بلافاصله نسبت به رصد سرنخ های به دست آمده از محل اقدام و با همکاری محیط بانان یگان حفاظت تمام احتمال های ممکن را بررسی کردند.

وی افزود: کشف تصاویر پرنده های شکار شده در فضای مجازی و به دنبال آن شناسایی مشخصات افراد خاطی منجر به دستگیری متخلفان و تحویل آنها به مقام قضایی جهت پیگیری موضوع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,

جریمه نقدی ۳۰۰ میلیونی برای متخلف شکار و صید

پورمردان ادامه داد: همچنین یک نفر متخلف شکار و صید که به اتهام شکار غیر مجاز توسط یگان حفاظت محیط زیست در جنوب سیستان و بلوچستان دستگیر شده بود به جزای نقدی بیش از ۳۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

وی ابراز امیدواری کرد: اجرای این گونه احکام و پرداخت جرایم نقدی توسط متخلفان، زمینه ساز جلوگیری از شکار بی رویه و هدر رفت منابع طبیعی ملی شود.

, جریمه نقدی ۳۰۰ میلیونی برای متخلف شکار و صید, جریمه نقدی ۳۰۰ میلیونی برای متخلف شکار و صید,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه