اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری؛

تمام ظرفیت‌های بسیج برای مبارزه با ویروس کرونا پای کار آیند/ تشدید طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مدنظر قرار گیرد

تمام ظرفیت‌های بسیج برای مبارزه با ویروس کرونا پای کار آیند/ تشدید طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مدنظر قرار گیرد
سردار علی محمد اکبری گفت: لازم است طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با جدیت بیشتری در استان جهت جلوگیری از انتقال این ویروس اجرا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه بررسی طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا کنون موفقیت های زیادی کسب شده است اظهار کرد: با ورود طرح شهید حاج قاسم سلیمانی آمار فوتی ها به دو رقمی کاهش پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
وی با اشاره به اینکه بسیجیان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش ارزنده ای داشته اند  تصریح کرد: بسیج پیکره مردم است و اعتمادی که مردم به بسیجیان دارند باعث می شود که در کارشان همیشه موفق باشند.
,
 
,
سردار اکبری با اذعان بر اینکه متاسفانه در محاصره ویروس جهش یافته قرار گرفته ایم بیان داشت: سرایت انتقال این بیماری بسیار زیاد است لذا مراقبت ها، پیشگیری و کنترل کردن آن بسیار مهم است.
,
 
,
وی تاکید کرد: لازم است طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با جدیت بیشتری در استان جهت جلوگیری از انتقال این ویروس اجرا شود.
,
 
,
سردار اکبری یاد آور شد: باید با رعایت پروتکل های کامل بهداشتی از انتقال و گسترش این بیماری جلوگیری کنیم و نگذاریم شیوع پیدا کند و ما را دچار بحران کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه برای اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خیلی ها کارشکنی کردند گفت: آن هایی که برای اجرای این طرح کوتاهی میکنند بیشتر به دنبال منافع خودشان هستند.
,
 
,
سردار اکبری از تمام فرماندهان نواحی و نیروهای زیر مجموعه خود  خواست که با جدیت بیشتری برای اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به صورت شبانه روزی پای کار آیند .
,
 
,
وی با اشاره به اینکه طی ۱۴ روز باید یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تست فوری گرفته شود گفت: اگر در شهر یا روستا یا محلی ویروس کرونا جهش یافته مشاهده شده باید آن روستا قرنطینه شود و نباید اجازه دهیم کنترل از دست ما خارج شود.
,
 
,
سردار اکبری در پایان تاکیید کرد: لازم است تیم های مراقبتی و نظارتی تشدید شود، آموزش به افراد داوطلب برای گرفتن تست فوری صورت گیرد و در نهایت تشدید طرح سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دستور کار قرار گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه