اخبار داغ

مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور خبر داد؛

احداث مدرسه ۱۲ کلاسه روستای سعیدی کرمان با اعتبارات بانک رفاه

احداث مدرسه ۱۲ کلاسه روستای سعیدی کرمان با اعتبارات بانک رفاه
لله گانی گفت: مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با زیر بنای یکهزار و ۳۲۵ متر مربع در روستای سعیدی کرمان با استفاده از اعتبارات بانک رفاه کارگران به مدت یکسال احداث خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران کشور صبح امروز در آیین کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز از تکمیل ۲۱ مدرسه در سراسر کشور توسط بانک رفاه کارگران خبر داد و اظهار کرد: ۱۰ پروژه آموزشی دیگر نیز توسط بانک رفاه کارگران در کشور در حال احداث است که تا ابتدای سال تحصیلی آینده تکمیل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: باعث افتخار است در جهت انجام مسئولیت اجتماعی سی و دومین مدرسه بانک رفاه کارگران را در دیار کریمان، زادگاه سردار سلیمانی احداث کنیم.

,

لله گانی بیان کرد: مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با زیر بنای یکهزار و ۳۲۵ متر مربع در روستای سعیدی کرمان با استفاده از اعتبارات بانک رفاه کارگران به مدت یکسال احداث خواهد شد.

,

برپایه این گزارش؛ آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز با حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور، مدیران بانک رفاه استان، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان با هماهنگی محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه