اخبار داغ

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک زنانه:

وضعیت فروش پوشاک‌ زنانه مناسب نیست

وضعیت فروش پوشاک‌ زنانه مناسب نیست
مرضیه محمدیان گفت: با وجود قرار گیری در آستانه سال نو وضعیت فروش پوشاک زنانه بسیار بد است که عمدتا به دلیل وضعیت بد اقتصادی مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه محمدیان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با وجود قرارگیری در آستانه سال نو وضعیت فروش پوشاک زنانه بسیار بد است که عمدتا به دلیل وضعیت بد اقتصادی مردم است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک زنانه کرمانشاه افزود: در حالی که خیابانها شلوغ است اما مردم خرید نمی‌کنند از سوی دیگر دستفروشان هم معضلی برای فروش شده اند.

محمدیان تصریح کرد: افراد دست فروش اجناس فاقد کیفیت استان‌های دیگر را جمع‌آوری می‌کنند و با یک چهارم قیمت در خیابان می فروشند و این سبب می‌شود که مردم دیگر از مغازه‌ها خرید نکنند.

وی عنوان کرد: از زمان شیوع کرونا تولید و فروش پوشاک زنانه بسیار کاهش یافته است و بسیاری از کارگاه ها نیروهای خود را تعدیل کرده اند زیرا با شرایط موجود نمی توانند کارگران خود را حفظ کنند.

محمدیان تصریح کرد: پارچه های موجود در بازار عمدتا چینی است و قیمت دلار هم افزایش یافته که با توجه به کاهش توان خرید مردم، فروش و تولید پوشاک افت چشمگیری داشته است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک زنانه کرمانشاه افزود: ۱۶۰ واحد تولیدی که اکثر آنها کارهای برش خورده را تحویل می‌گیرند در کرمانشاه فعال هستند.

 محمدیان تصریح کرد: صورت جلسه‌ای  در رابطه با دستفروشان به اتاق اصناف تحویل شده که بزرگترین ضربه را به بازار وارد کرده است.

وی خواستار ساماندهی دستفروشان در مکانی شد و افزود: درحالی که واحدهای صنفی پوشاک زنانه مالیات و اجاره بها می پردازند دست فروشان در مقابل مغازه های آنها بساط پهن کرده و حتی در خیابان مدرس اتاق تعویض لباس هم وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه