اخبار داغ

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد:

دریافت سوخت آزاد در لنده منوط به تهیه کاربرگ است

دریافت سوخت آزاد در لنده منوط به تهیه کاربرگ است
عزیزالله محمدی به دریافت کاربرگ برای رانندگان درونی شهری برای سهمیه آزاد سوخت اشاره کرد و گفت: رانندگان در درون شهر باید کاربرگ تهیه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین از نبود سهیمه آزاد در کارت های سوخت و نداشتن کارت سوخت آزاد گازوئیل در سطح شهرستان لنده گلایه هایی را مطرح کرده  و عنوان کردند: با وجود پیگیری های صورت گرفته دریافت سهمیه آزاد محقق نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


این رانندگان اظهارداشتند که برای تامین سوخت مورد نیاز باید به دهدشت مراجعه و در جایگاه سوخت دهدشت نسبت به تامین سوخت آزاد اقدام کنیم که این هم مشکلات خاص خودش را در پی خواهد داشت.

,
,

 

,

در همین رابطه عزیزالله محمدی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص تامین سهمیه آزاد برای کارت های سوخت گفت: اکثر خودروها باید از سهمیه خود استفاده کنند، از طرفی این افراد باید از طریق کاربرگ که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تعبیه کرده است، سهمیه بیشتری از سوخت  ذخیره می شود.

, صبح زاگرس,

 

,

سرپرست شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان  با بیان اینکه وقتی رانندگان کاربرگ نداشته باشند به منزله نداشتن فعالیت است و سوخت در اختیار آنها قرار نمی گیرد، گفت: اگر رانندگان در لنده فعالیتی داشته باشند باید کاربرگ داشته باشند، کاربرگ آنها ثبت و سهمیه سوخت برای آنها در نظر گرفته می شود، در این راستا اگر مراجعی که با این افراد کار می کنند فعالیت آنها را تایید کنند، در مواردی سوخت برای آنها در نظر گرفته می شود.

,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه افراد متقاضی باید از طریق تهیه نامه ای با مراجع مربوطه که در حال فعالیت هستند اقدام کنند، تا سهمیه برای آنها در نظر گرفته شود، بیان کرد: در شرایط حاضر برای اولین بار گلایه های برای سوخت آزاد وجود دارد، در این راستا برای تهیه کاربرگ باید رانندگان در یک سامانه ثبت نام کرده تا سهمیه سوخت برای آنها در نظر گرفته شود.

,

 

,

وی افزود: در خصوص شهرستان لنده پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت، هرچند سوخت به صورت نیمه یارانه ای است و با وجود محدودیت های کسانی مانند آمبولانس های دیزلی و کسانی که در محورهای مواصلاتی هستند بیشتر مدنظر است اما رانندگان در درون شهر باید کاربرگ ها تهیه شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه