اخبار داغ

آیت‌الله رئیسی:

تعطیلی واحدهای تولیدی به خاطر بدهی بانکی غیرقانونی است

تعطیلی واحدهای تولیدی به خاطر بدهی بانکی غیرقانونی است
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئله تعطیلی واحدهای تولیدی به خاطر بدهی بانکی غیرقانونی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف آذربایجان غربی با بیان اینکه نباید بانک‌ها در راستای تعطیلی واحدهای تولیدی به خاطر بدهی بانکی تلاش کنند، اظهار داشت: آذربایجان غربی با توجه به ظرفیت‌های زیادی که در بخش کشاورزی و تولید دارد تلاش شود زمینه صادرات محصولات فراهم شده و دست دلالان و واسطه‌ها کوتاه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خواستار تسهیل فعالیت بخش تولید توسط بانک‌ها شد و عنوان کرد: توقف فعالیت واحدهای تولیدی توسط بانک‌ها به واسطه تملک آن واحد جایز نیست، بانک‌ها با امکانات باید واحدها را فعال کنند.

,

رئیسی با تاکید بر اینکه اگر مبارزه با فساد اقتصادی انجام شود امنیت اقتصادی نیز خود به خود تأمین می‌شود، اضافه کرد: افزایش اعتماد عمومی برای نظام بسیار مهم است و با وجود این سرمایه دشمن هیچ کاری نمی‌تواند کند.

,

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه باید مبارزه با فساد در رأس همه امور کشور قرار گیرد و با همه توان در تمامی بخش‌ها با فساد مبارزه شود، گفت: فساد اداری بسیار خطرناک است، چرا که ادارات و سازمان‌ها خود باید جلوه گره گشایی باشند. سلامت اداری مسئله محوری است همه سازمان‌ها باید نسبت به سلامت اداری حساس باشند.

,

رئیسی با اشاره به اینکه فساد، تبعیض و فقر شایسته نظام جمهوری اسلامی نیز، تاکید کرد: همه آحاد جامعه نسبت به این موضوع حساسیت لازم را داشته و نسبت به مبارزه با فساد، فقر و تبعیض گوش به زنگ و حساس باشند.

,

رئیس دستگاه قضا با تاکید بر این نکته که هاضمه نظام اسلامی فسادناپذیر است، تصریح کرد: سازمان‌ها و ادارات ما باید جلوه کارآمدی و گره گشایی از زندگی مردم باشند و چنانچه این سازمان‌ها خود گرفتار فساد شوند، در کار مردم گره خواهند انداخت و بدین ترتیب برای آنها مشکل مضاعف ایجاد می‌شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما به عنوان سرباز نظام، مصمم هستیم که با فساد در هرکجا که باشد مبارزه کنیم و اجازه ندهیم فساد در هیچ کجای نظام اداری لانه کند، گفت: پرچم مبارزه با فساد در دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما به عنوان سربازان ایشان و سربازان این نظام، مبارزه مجدانه با فساد را دنبال می‌کنیم.

,

وی با تاکید بر مطالبه‌گری مردم برای مبارزه با فقر و فساد، خاطرنشان کرد: جایگاه فرهیختگان جامعه حساس‌تر است و باید مسائل را رصد کنند اگر کاستی هست عکس‌العمل مناسب نشان دهند.

,

وی نقش مردم و گروه‌های بسیج به همراه سازمان‌های مردم نهاد را مهم و حیاتی ذکر و اضافه کرد: نقش مردم در موفقیت پیشگیری از وقوع جرم تعیین کننده است.

,

وی با بیان اینکه درجا زدن و متوقف شدن و عقب گرد انسان به هیچ وجه قابل قبول نیست گفت: در این راستا باید زمینه پیشرفت را در راستای اجرای عدالت اجتماعی فراهم کرد و همه بخش‌ها باید جلوه گره گشایی باشند.

,

رئیس قوه قضائیه گفت: توسعه یافتگی در کشور مسئله مهمی است؛ حتماً باید در حوزه‌های مختلف پیش برویم و هر آنچه از علم و فناوری است در مسیر رفاه مردم باید به کار گرفته شود.

,

وی با اشاره به اتحاد اقوام و ادیان و زندگی مسالمت‌آمیز آنها در کنار یکدیگر عنوان کرد: وحدت و انسجام در آذربایجان غربی از نعمت‌های خدا است که اقوام مختلف همراه و با همدلی باهم زندگی می‌کنند که باید قدردان این نعمت دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه