اخبار داغ

رئیس قوه قضائیه:

مجلس ماده ۱۰۰ را سامان دهد/نباید چراغ واحدهای تولیدی خاموش شود

مجلس ماده ۱۰۰ را سامان دهد/نباید چراغ واحدهای تولیدی خاموش شود
آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه ماده ۱۰۰ نظام ساختار شهری را به هم می زند و منبع خرید فساد شده است، گفت: در خصوص تغییر کاربری زمین های کشاورزی از نمایندگان مجلس میخواهم ماده ۱۰۰ را مورد بررسی قرار داده و اصلاح کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با تاکید خدمت صادقانه به مردم، اظهار کرد: خدمات متفاوتی داریم. برخی خدمت ها منفعت گرا هستند و نوع دیگر آن، خدمت بر مردم است و این نوع نگاه انسانی است و نگاه سوم نگاه خدمت به خداست یعنی توجه به دیگران برای کسب رضای خدا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

آیت الله سید ابراهیم رئیسی افزود: کاری که مرزبان ها و خدمت گذاران ما انجام میدهند همان آموزه های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند؛ این نوع نگاه اعمال و کارهای ما را عوض می کند، گفت: حفظ کرامت مردم برای قاضی و وکیل برای مدیر و مسئول واجب است.

,

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم در هیچ نهادی فضای فساد در آنجا گسترش یابد، تصریح کرد: اعتماد مردم با اصلاح ساختار های فسادی بر می‌گردد.

,

آیت الله رئیسی افزود: مسئولان نهادها، هیئت تخلفات اداری و معاونت های بازرسی را فعال کنند تا در بطن نهادها شاهد فساد و اختلاس نباشیم.

,

وی به موضوع پیله وری و کوله بری نیز اشاره کرد و گفت: باید بحث پیله وری و کوله بری را ساماندهی کنیم و ساماندهی بازارچه های مرزی برای کشور ضروری بوده و کارت های الکترونیکی باید مورد بازنگری قرار گیرد.

,

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه ماده ۱۰۰ نظام ساختار شهری را به هم می زند ومنبع خرید فساد شده است، اظهار کرد: در خصوص تغییر کاربری زمین های کشاورزی؛ از نمایندگان مجلس میخواهم ماده ۱۰۰ را مورد بررسی قرار داده و اصلاح کنند.

,

آیت الله رئیسی با بیان اینکه ما باید حکومتی فکر کنیم، افزود: اجرای این موضوع دست قوه اجراییه بوده و فقط بحث پرونده های قضایی به دست قوه قضاییه می رسد.

,

وی تصریح کرد: در بخش خصوصی باید نظارت داشته باشیم و حمایت بکنیم ولی نباید چراغ واحدهای تولیدی خاموش بشود.

,

صادرات آذربایجان‌غربی در حال حاضر از مرز سه میلیارد دلار گذشته است

, صادرات آذربایجان‌غربی در حال حاضر از مرز سه میلیارد دلار گذشته است, صادرات آذربایجان‌غربی در حال حاضر از مرز سه میلیارد دلار گذشته است,

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه صادرات آذربایجان‌غربی در حال حاضر از مرز سه میلیارد دلار گذشته است، گفت:این میزان صادرات نشان از روشن شدن چراغ اشتغال در منطقه است.

,

محمد مهدی شهریاری اظهار داشت: دستگاه قضا یکی از ارکان اساسی تحقق عدالت در کشور است و باید به این مساله توجه ویژه کرد.

,

وی افزود: آذربایجان‌غربی الگوی فاخر از زندگی مسالمت آمیز زندگی اقوام و ادیان است و برای توسعه بیشتر نیازمند توجه بیش از پیش مسوولان هستیم.

,

شهریاری بیان کرد: آذربایجان‌غربی جزو پنج استان با امنیت کشور است و برای توسعه فعالیت‌های مرزی نیازمند مساعدت ویژه هستیم.

,

باید نسبت به رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان اهتمام جدی داشت

, باید نسبت به رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان اهتمام جدی داشت, باید نسبت به رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان اهتمام جدی داشت,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: وجود گمرکات استان و منطقه آزاد ماکو یک نعمت بزرگی برای استان است و باید این ظرفیت‌ها تقویت شده و از آن‌ها استفاده بهینه شود.

,

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید مهدی قریشی اظهار داشت: ضرورت دارد کارگروه رفع موانع تولید نسبت به رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان اهتمام جدی داشته باشد.

,

بیش از ۱۰ میلیون پرونده قضایی اجرا نشده داریم

, بیش از ۱۰ میلیون پرونده قضایی اجرا نشده داریم, بیش از ۱۰ میلیون پرونده قضایی اجرا نشده داریم,

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: ماهیت قضایی پرونده ها را باید از دور دید و عمل کرد.

,

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر بیان کرد: بیش از ۱۰ میلیون پرونده قضایی اجرا نشده در حوزه آلونک ها و خانه‌ها در سطح کشور داریم که باید مورد توجه باشد.

,

وی بیان کرد: سیاست‌های کلی قضایی، تغییر اصلاح و تقویت قوه قضاییه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه