اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت مطرح کرد:

۱۰۶ طرح های اشتغالزا با عتبار ۵۱ میلیارد ریال پیگیری شد

۱۰۶ طرح های اشتغالزا با عتبار ۵۱ میلیارد ریال پیگیری شد
عبدالحمید ولی پور گفت: ۱۰۶ طرح های اشتغالزا در سطح شهرستان صورت گرفت و مبلغ اختصاص داده شده به این طرحها ۵۱ میلیارد ریال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید ولی پور در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص اقدامات و عملکرد این نهاد گفت: ۱۰۶ طرح های اشتغالزایی در سطح شهرستان صورت گرفته است و مبلغ اختصاص داده شده به این طرحها ۵۱ میلیارد ریال است، در همین راستا در بحث کمک های معیشتی مدد جویان به تعداد ۲۰۳ نفر و مبلغ ۵۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه افزود: در بخش بهداشت درمان ۵۷۳ طرح در سال۹۹ اجرا شد و اعتبار اختصاص داده شده به این طرحها ۳ میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال است، در بخش ساختمان و تعمیرات مسکن مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به تعداد ۱۸۷ خانه  مبلغ ۸ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شد.

,

 

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت ابراز داشت: در بحث خدمات فرهنگی،۵۵۴ طرح در سطح شهرستان باشت اجرا شد که برای این تعداد ۱ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال  اعتبار اختصاص داده شد. در بخش وام های موردی که در سطح شهرستان باشت به مدد جویان این شهرستان اختصاص داده شد، ۲۸میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شد.

,

 

,

ولی پور در خصوص دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در بخش کاریابی و آموزش مبلغ ۳۱۵ میلیون ریال، در بخش ایتام و محسنین ۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال اعتبار در سال جاری اختصاص داده شده است.

,

 

,

وی گفت: در بحث کمک های مردمی ۴ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، و در بخش زکاتهای جمع اوری در سطح شهرستان مبلغ ۱۰ میلیارد و۵۵۰ میلیون ریال جمع آوری شده است.همچنین در بخش صدقات جمع آوری شده در سطح شهرستان ۷۰۱ میلیون ریال صدقه در سطح شهرستان جمع آوری شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه