اخبار داغ

معاون وزارت ورزش، رئیس فراکسیون ورزش و عضو هیأت رئیسه مجلس در اختتامیه چه گفتند؟

پرورش اندام قهرمانی کشور| قهرمانان بزرگسالان، جوانان و پیشکسوتان مشخص شدند/ قهرمانی کیش در فیزیک و بادی کلاسیک و اصفهان در ماسکولار فیزیک و پرورش اندام

پرورش اندام قهرمانی کشور| قهرمانان بزرگسالان، جوانان و پیشکسوتان مشخص شدند/ قهرمانی کیش در فیزیک و بادی کلاسیک و اصفهان در ماسکولار فیزیک و پرورش اندام
در پایان رقابتهای پرورش اندام قهرمانی کشور قهرمانان رده های مختلف مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ظهر امروز جوانان پرورش اندام کار در وزن های مثبت 75 کیلو گرم و منفی 75 کیلو بر روی استیج شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در تالار شهر کیش حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این رقابت ها 21 ورزشکار جوان به رقابت با حریفان خود پرداختند تا مدعیان قهرمانی هر دسته شناخته شوند.

,

در نهایت رامین حسن زاده از قزوین در وزن منفی 75 کیلو گرم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و محمد سلیمانی از اصفهان نایب قهرمان این دسته شد. محمد سبحان نظری ورزشکار هرمزگانی در جایگاه سوم ایستاد و  رضا غلامی از کیش، ابراهیم فراهی از گلستان و علیرضا غفاری از خوزستان به ترتیب سکوهای چهارم تا ششم از آن خود کردند.

,

همچنین امیر خاکیان از تهران قهرمان دسته مثبت 75 کیلو گرم پرورش اندام جوانان شد و رامین باقر زاده از تبریز در سایه قهرمانی ایستاد. یزدان رحمت آبادی از کرمانشاه نیز به مقام سوم بسنده کرد. ممد مهدی سام نژاد از  کرمان و نوید دهقانی از هرمزگان هر کدام موفق به کسب عنوان های چهارم و پنجم شدند.

,

*قهرمانان پیشکسوت پرورش اندام ایران شناخته شدند

, *قهرمانان پیشکسوت پرورش اندام ایران شناخته شدند,

روز دوم شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کیش در حالی آغاز شد که 36 نفر از مدعیان قهرمانی پرورش اندام دسته پیشکوستان در حضور رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بر روی استیج رقابت ها حاضر شدند.

,

بعد از رقابتی خیره کننده در نهایت برترین های پرورش اندام در دسته پیشکسوتان به شرح زیر معرفی شدند:

,

دسته یک پیشکسوتان

, دسته یک پیشکسوتان,

    محمد جواد خرمی- هرمزگان

,

    علی ارزشمند- هرمزگان

,

    حبیب الله پیکانی- بوشهر

,

    مرتضی ساکی- لرستان

,

    محسن میری- هرمزگان

,

    علیرضا میری- هرمزگان

,

دسته دوم پیشکسوتان

, دسته دوم پیشکسوتان,

    سعید باب الحوائجی- کرمان

,

    رحیم تقویان- خراسان شمالی

,

    مهدی نوری- تهران

,

    علی کشاورز- هرمزگان

,

    امید عسگری- بوشهر

,

    امید ابراهیمی- تهران

,

دسته سوم پیشکسوتان

, دسته سوم پیشکسوتان,

    علی صحرائی- خراسان رضوی

,

    مهرداد احمدی- تهران

,

    محتشم خدیمه- خراسان جنوبی

,

    هادی ناظری- گیلان

,

    بهرام سخاوت- لرستان

,

    محمدرضا رهبری- تهران

,

دسته چهارم پیشکسوتان

, دسته چهارم پیشکسوتان,

    رامین جلوئی- بوشهر

,

    میثم بنی علی- تهران

,

    شهرام زنگنه- تهران

,

    محمد جواد شهریاری- بوشهر

,

    حسین نیک راد- کیش

,

    کوروش احمدی منش- یزد

,

مراسم اهدا حکم و مدال نفرات برتر پرورش اندام در دسته پیشکسوتان توسط رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، عضو هیات رئیسه مجلس، معاون پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام انجام شد.

,

رقابت های پرورش اندام شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دردسته جوانان و بزرگسالان همچنان در تالار شهر کیش ادامه دارد.

,

*قهرمانی کیش در فیزیک و بادی کلاسیک و اصفهان در ماسکولار فیزیک و پرورش اندام

, *قهرمانی کیش در فیزیک و بادی کلاسیک و اصفهان در ماسکولار فیزیک و پرورش اندام,

شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با قهرمانی تیم جزیره کیش در رشته های فیزیک و بادی کلاسیک و قهرمانی تیم اصفهان در رشته های فیزیک، ماسکولار فیزیک و پرورش اندام به پایان رسید.

,

شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور روز گذشته 14 اسفند ماه با حضور 518 ورزشکار در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در تالار شهر جزیره کیش آغاز به کار کرد.

,

در نخستین روز از این مسابقات ابتدا 133 ورزشکار در 6 دسته قدی رشته فیزیک به رقابت پرداختند. پس از آن 33 نفر از ورزشکاران در 2 دسته قدی ماسکولار بر روی استیج رفتند و سپس نوبت به 103 ورزشکار از مدعیان قهرمانی در 6 دسته قدی بادی کلاسیک رسید. در نهایت مسابقات فیزیک کلاسیک با حضور 72 مدعی در 5 دسته قدی برگزار شد.

,

امروز (15 اسفند ماه) و روز پایانی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور 36 نفر از پیشکسوتان پرورش اندام در 4 دسته وزنی با حریفان خود رقابت کردند. پس از آن جوانان در 2 دسته وزنی مثبت و منفی 75 کیلو گرم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان رفتند. در پایان نوبت به صف آرایی 117 پرورش اندام رده سنی بزرگسالان رسید تا در مجموع این رقابت ها تیم های برتر کشور معرفی شناخته شوند.

,

در رشته فیزیک کلاسیک تیم کیش موفق شد عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند و تیم کرمانشاه نایب قهرمانی را از آن خود کرد. تیم البرز نیز به مقام سومی بسنده کرد.

,

همچنین تیم کیش در رشته بادی کلاسیک هم صدر نشین شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شد. تیم خراسان رضوی مقام دوم و تیم هرمزگان سکوی سوم را بدست آوردند.

,

در رشته فیزیک تیم اصفهان از سایرین پیشه گرفت و قهرمانی را از آن خود کرد. تیم های مازندران و گیلان به ترتیب عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.

,

تیم اصفهان همچنان صدر نشین است اما این بار در رشته فیزیک کلاسیک و تیم های البرز و کیش به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

,

در پایان رقابت های شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جدال بر سر قهرمانی پرورش اندام بود که همچنان تیم اصفهان سکان قهرمانی را در دست گرفت و تیم هرمزگان سایه نشین این رقابت ها شد و تیم کیش مقام سوم را به نام خود ثبت کرد.

,

*تقی زاده: بدنسازی مادر همه ورزش هاست

, *تقی زاده: بدنسازی مادر همه ورزش هاست,

جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خوشبختانه پس از ورود نصیرزاده شاهد تحولات بسیار خوبی بودیم و امیدواریم بتوانیم نقش خوبی در کنفدراسیون آسیایی و جهانی که شخص دکتر نصیرزاده در هیات اجرایی آن صاحب کرسی شده است،ایفا کنیم.

,

تقی زاده همچنین در ادامه افزود: بدنسازی مادر ورزش هاست و در سراسر ایران باشگاه های بدنسازی اشتغال های ویژه ای را داشته است، از مسئولین تقاضا ثمندیم به جهت رشد و اعتلای جایگاه این جامعه بزرگ ورزشی، توجه ویژه تری در مسائل مختلف داشته باشند.

,

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان با اشاره به اهمیت والای ورزش بدنسازی و پرورش اندام گفت: هدف از حضور بنده و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ،شخص دکتر فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس و دکتر کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس این است که به ورزشکاران عزیز حاضر در مسابقات بگوئیم که در کنار آنها خواهیم بود و از این عزیزان با تمام حمایت خواهیم کرد.

,

*کریمی فیروزجایی: به اینجا آمدیم تا حمایت مجلس از فدراسیون بدنسازی را اعلام کنیم

, *کریمی فیروزجایی: به اینجا آمدیم تا حمایت مجلس از فدراسیون بدنسازی را اعلام کنیم,

علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ورزش بدنسازی و پرورش اندام بدلیل جاذبه هایی که دارد، طرفداران بسیار در تمامی نقاط کشور و حتی نقاط محروم دارد. هدف از حضور بنده صرفاً عرض خداقوت به ورزشکاران عزیز حاضر در مسابقات و شخص رئیس پر تلاش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است که خود یک چهره دانشگاهی است. انصافاً دکتر نصیرزاده طی این مدت که سکاندار ریاست فدراسیون است عملکرد خوبی را داشته است.

,

کریمی فیروزجایی با اشاره به وجود ۲۰هزار باشگاه و بیش از ۴میلیون ورزشکار زیر مجموعه فدراسیون  بدنسازی و پرورش اندام، افزود: این آمار بسیار عالی است و باعث چرخه اقتصادی خوبی در ورزش کشور شده، این ورزش بدلیل اینکه ورزشکاران بسیار زیادی را به خود جذب کرده و نیازمند مراقبت های لازم است که ان شاالله با همکاری وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزرات بهداشت در امر ورود مواد نیروزا به کشور تدابیری اندیشیده شود و پروتکل ها بصورت دقیق  اعمال شود.

,

وی در ادامه گفت: به اینجا آمده ایم که بگوئیم ما درمجلس شورای اسلامی از ورزش کشور حمایت خواهیم کرد. بخشی از این حمایت هارا در بودجه ۱۴۰۰اعمال خواهیم کرد و بخش دیگر را نیز  در برنامه آتی مجلس انجام خواهیم داد.

,

کریمی فیروز جایی در پایان افزود: امروز در کیش شاهد صحنه های بسیار زیبایی بودیم که امیدواریم با همکاری مجلس و دولت در آینده بتوانیم این خیل میلیونی ورزش بدنسازی و پرورش اندام را راضی نگهداریم.

,

*فروردین: بدنسازی از کرونا آسیب دید

, *فروردین: بدنسازی از کرونا آسیب دید,

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در حاشیه شانزدهمین دوره مسابقات بدنسازی قهرمانی کشور اظهار داشت: از رئیس فدراسیون بدنسازی تشکر می کنم که در شرایط کرونایی رقابت ها را با رعایت پروتکل برگزار کرد و این موضوع نویدبخش روزهای خوبی برای ورزش بدنسازی و پرورش اندام است‌.

,

وی افزود: از شب گذشته که وارد جزیره زیبای کیش شدیم برای خود من هم جالب بود که استقبال خوبی از این رقابت ها در فضای مجازی صورت گرفته بود و این اتفاق خوبی است. امیدوارم هرچه سریع تر کرونا از بین برود تا بتوانیم این مسابقات را با حضور تماشاگران و هواداران برگزار کنیم.

,

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از جذابیت های این مسابقات برگزاری آن در رده های مختلف سنی است. پیش از این با چنین دقتی ورزش بدنسازی را دنبال نکرده بودم اما از روز برگزاری انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به این دلیل که این ورزش جامعه زیادی از افراد را شامل می شود به آن توجه ویژه ای کردم.

,

فروردین ادامه داد: وظیفه داریم به جز پیگیری و حمایت بیشتر خودمان را به ورزش بدنسازی بیشتر نزدیک کنیم. این رشته از چند جهت برای ما حائز اهمیت است که ابتدا همگانی بودن و سپس بعد قهرمانی آن است. بدنسازی می تواند اشتغالزایی زیادی ایجاد کند. هرچند از شرایط کرونایی آسیب دیده و دولت و مجلس باید تدابیری بیندیشند تا قسمتی از این خسارات جبران شود.

,

وی افزود: البته تسهیلاتی را برای کمک به بدنسازی در نظر گرفته و مصوب کردیم آنها در اختیار باشگاه های بدنسازی قرار بگیرد. باید از این رشته حمایت کرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه