اخبار داغ

به دلیل عدم استفاده از ماسک انجام شد؛

تشکیل پرونده قضایی برای ۳۳ راننده تاکسی در نهاوند

تشکیل پرونده قضایی برای ۳۳ راننده تاکسی در نهاوند
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک برای 33 راننده تاکسی در نهاوند پرونده قضایی تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، علی احسان خیشوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کارشناسان مرکز بهداشت نهاوند از مناطق و اصناف مختلف شهرستان انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: با توجه به بازرسی از سطح شهر برای ۳۳ راننده تاکسی در نهاوند به علت عدم استفاده از ماسک پرونده قضایی تشکیل شد.

,

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورات بهداشتی بازرسی‌ها از اصناف و تاکسی‌های سطح شهر ادامه دارد و برخورد با متخلفان در دستور کار قرار دارد.

,

وی عنوان کرد: در پایش و نظارت بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت بر شیوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاکسی‌های درون‌شهری نهاوند تعداد ۳۳ نفر راننده تاکسی در حین رانندگی و جابجایی مسافر از ماسک استفاده نمی‌کردند.

,

خیشوند بابیان اینکه این بازرسی‌ها تداوم خواهد داشت؛ گفت: این افراد شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

,

وی اظهار داشت: رانندگان تاکسی موظف به رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ازجمله استفاده دائم از ماسک، گندزدایی مستمر دستگیره‌های داخلی و بیرونی و جابجایی مسافران با ظرفیت حداکثر ۳ نفر می‌باشند.

,

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: رانندگان درصورتی‌که موارد بالا را رعایت نکنند ضمن معرفی راننده متخلف به مرجع قضایی با هماهنگی به‌عمل‌آمده نسبت به توقیف خودرو اقدام خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه