اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

پرونده شکایت از دولت به قوه قضائیه ارجاع شود

پرونده شکایت از دولت به قوه قضائیه ارجاع شود
کوشکی گفت: روحانی بارها به مجلس دهن‌کجی کرده‌ و هرگاه مصوبات آن را به اجرا درآورده از سر اجبار بوده و یا از عواقب عدم اجرای آن واهمه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق کوشکی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با تمرد دولت از اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص پروتکل الحاقی اظهار کرد: دولت با این اقدام خود هم مصوبه مجلس را زیر پا گذاشت و هم به عنوان مجری قانون از اجرای قانون سر باز زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز , شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: متأسفانه دولت آقای روحانی عادت کرده مصوبات مجلس را نادیده بگیرد و مجلس باید با دولت تدبیروامید برخورد جدی کند تا دیگر به خود اجازه ندهد که مصوبات مجلس را زیر پا بگذارد.

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تعلیق مصوبات مجلس هیچ‌گاه به مذاکرات هسته‌ای کمک نخواهد کرد، بلکه قدرت چانه‌زنی دولت را خواهد کاست.

,

کوشکی با بیان اینکه دولت با این اقدام خود وحدت و انسجام جامعه را هدف قرار داده است، یادآور شد: آقای روحانی و تیم او بارها به مجلس و مصوبات آن دهن‌کجی کرده‌ و هرگاه هم مصوبات مجلس را به اجرا درآورده از سر اجبار بوده و یا از عواقب عدم اجرای آن واهمه داشته است.

,

وی خاطرنشان کرد: دولت روحانی برای اینکه برجام را دوباره احیا کند دست به هرکاری می‌زند، حتی حاضر است قانون کشورش را زیرپا بگذارد، اما نمی‌داند که برجام برای کشور هیچ مزیتی نداشت و فقط رشد و شکوفایی صنعت هسته‌ای کشور را برای مدتی کوتاه به تأخیر انداخت.

,

این استاد دانشگاه گفت: هرچه سریع‌تر باید پرونده شکایت از دولت به قوه قضائیه ارجاع شود تا به تخلفات آن رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه