اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

تداوم بارش برف و باران تا چهارشنبه در برخی استان‌ها/ سامانه بارشی جدید در راه است

تداوم بارش برف و باران تا چهارشنبه در برخی استان‌ها/ سامانه بارشی جدید در راه است
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش ۵ روزه برف و باران در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز چهارشنبه خبر و نسبت به لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف پیش بینی می‌شود. در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید و به‌تدریج‌ در سواحل دریای خزر افزایش موقتی ۵ تا ۸ درجه‌ای دما روی می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فردا یکشنبه با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر دمای هوا کاهش یافته و ابرناکی و بارش در گیلان، مازندران و همچنین در ارتفاعات شمال غرب کشور پیش بینی می‌شود.
,
 
,
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز دوشنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود. روز سه شنبه در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران در ارتفاعات البرز شرقی بارش برف و در شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
,
 
,
بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب، بارش در این مناطق آغاز می‌شود. پنجشنبه گستره بارش کل نوار شمالی و نواحی از غرب و جنوب غرب کوشر را نیز در بر خواهد گرفت. در گیلان، مازندران، جنوب اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش شدت خواهد داشت و در ارتفاعات بارش برف سبب کاهش دید و لغزندگی جاده‌های کوهستانی خواهد شد.
,
 
,

صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، گفت: طی روز پنجشنبه هفته جاری گستره بارش کل نوار شمالی و برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور را در برخواهد گرفت، همچنین بارش‌ها در گیلان، مازندران، جنوب اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی شدت خواهد داشت.

,
وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه