اخبار داغ

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان:

۱۱۵ هزار خانوار آذربایجان‌غربی عضو صندوق بیمه اجتماعی هستند

۱۱۵ هزار خانوار آذربایجان‌غربی عضو صندوق بیمه اجتماعی هستند
معزز گفت: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر در آذربایجان غربی در حال حاضر از طریق ۱۰۲ واحد کارگزاری موفق به تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱۱۵ هزار خانوار روستایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یونس معزز صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر در آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب گفت: از ۱۱۵ هزار خانوار عضو این صندوق، تاکنون چهار هزار و ۲۰۰ خانوار از مزایای بازنشستگی ناشی از کارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره‌مند شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر,

وی با بیان اینکه همچنین امسال برای آذربایجان غربی تحت پوشش قرار دادن ۱۵ هزار و ۶۰۰ خانوار پیش‌بینی شده بود، اظهار کرد: تاکنون موفق شده ایم ۱۷ هزار و ۸۰۰ خانوار جدید را تحت پوشش قرار دهیم.

,

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر آذربایجان غربی به خدمات این صندوق اشاره و تصریح کرد: افراد در محدوده سنی ۱۵ تا ۵۰ سال ساکن روستاها و عشایر، رانندگان حمل بار و مسافر شهری ساکن روستاها و شهرهای با جمعیت زیر ۲۰ هزر نفر تحت پوشش این صندوق قرار می گیرند.

,

معزز اظهار کرد: افراد مشمول می توانند با پرداخت حق بیمه یکساله به مبلغ سه میلیون و ۳۰۰ هزار ریال تا سقف هشت میلیون و ۴۰۰ هزار و با پرداخت ۲ برابر سهم آن از سوی دولت می توانند از مزایای بازنشستگی، کارافتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه