اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور:

شهدا با جان‌نثاری، بنیان رفیعی را با سازه‌های مستحکم ایجاد کردند

شهدا با جان‌نثاری، بنیان رفیعی را با سازه‌های مستحکم ایجاد کردند
حجت الاسلام شکری گفت: شهدا با جان‌نثاری، بنیان رفیعی را با سازه های مستحکم در انقلاب ایجاد کردند تا جایی که امروز با گذشت ۴۲ سال از انقلاب دشمن هیچ غلطی نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام یوسفعلی شکری ظهر امروز در مراسم یادواره لشگر فرشتگان تاریخ ساز بزرگداشت ۴۸۳ شهید و ۳۹۱ زن جانباز استان لرستان اظهار داشت: شهید و خانواده شهید، جانبازان و آزادگان کار بسیار بزرگی کردند و بنیان رفیعی را با سازه های مستحکم ایجاد کردند که دشمن بعد از ۴۲ سال هیچ غلطی نمی تواند کند و هر موقع قصد نزدیک شدن به خیالاتی را دارد می بیند که بانوانی پروانه وارد سالهاست به جانبازان خدمت می کنند و در مسیر انقلاب ایستاده اند که این سبب ترس دشمن می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: امام(ره) جایگاه شهید را برای ما آنچنان که باید تعریف کرد و مقام معظم رهبری همیشه بر تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان تاکید دارند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور با اشاره به اینکه دشمن می داند این مردم بیدار و با فکر و اندیشه هستند گفت: عمق دین در عمق وجود مردم دیده می شود و عمق اعتقادی مردم است که سبب شده مردم به پای انقلاب وفادار بمانند، دشمن از مادران شهدا و همسران شهدا و مادران جاویدالاثر که چشم انتظار فرزندانشان هستند، می ترسد و می داند این بانوان و خانواده های شهدا همچنان در مسیر ترسیم شده انقلاب حرکت می کنند.
,
 
,
حجت الاسلام شکری تصریح کرد: مادران، همسران و دختران شهدا سالهاست ایستاده اند و نقش زنان را نباید هرگز از تاریخ فراموش کرد، زنانی که مردانه در دوران انقلاب و دفاع مقدس ایستادند و در میان بانوانی مانند حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه(س) و دیگر بانوانی که در تاریخ اسلام بسیار ممتاز بودند، مادران و همسران شهدا نیز در این مرتبه قرار دارند.
,
 
,
وی بیان کرد: زنان در مسیر انقلاب و دفاع مقدس برای استقرار این انقلاب ایستادند و همیشه در صحنه حضور داشتند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید کردند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور با بیان اینکه همسران شهدا بعد از شهادت همسرانشان زحمات زیادی کشیدند، گفت: بیش از ۱۰ هزار یک فرزند، ۱۰ هزار تا دو فرزند شهید در کشور وجود دارد که همسران شهدا برای پرورش و بالندگی این فرزندان تلاش های زیادی کشیدند و این بانوان ایستادند تا سازه های انقلاب مستحکم شود.
,
 
,
وی با اشاره به ۶۳۰۰ شهید استان لرستان افزود: دشمن با موشک باران در این شهر می خواست مردم را تسلیم کند اما تعداد شهدا نشان می دهد که مردم این دیار اعم از زن و مرد، مردانه تا پای جان ایستادند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور تصریح کرد: نباید کمترین خللی در استقامت این افراد ایجاد شود که لازم است این پیوستگی شدیدتر و محکم تر باشد تا دشمن هیچ غلطی نکند.
,
 
,
حجت الاسلام شکری با تاکید بر اینکه ما در برابر فرزندان شهدا مسئولیت داریم بیان کرد: فرزندان شهدا، یادگار انسان های بزرگ هستند که برای دفاع از کشور جان خود را تقدیم نمودند و امروز حمایت از خانواده شهدا و جانبازان ضروری است.
,
 
,
وی اظهار داشت: امام(ره) جایگاه شهدا را بسیار رفیع می دانست و بنیاد شهید را برای حمایت از خانواده شهدا تاسیس کرد، این نهاد باید در خدمت خانواده هایی باشد که عزیزان آنها هرگز در جهاد خسته نشدند و همه ما به خون و راه شهدا وفادار هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه