اخبار داغ

صدور اسناد مالکیت چهار مجموعه ورزشی بنام دو باشگاه

فلاح: افزایش سرمایه استقلال و پرسپولیس اساسی‌ترین اقدام برای ورود سرخابی‌ها به بازار سرمایه بود

فلاح: افزایش سرمایه استقلال و پرسپولیس اساسی‌ترین اقدام برای ورود سرخابی‌ها به بازار سرمایه بود
مدیرکل حقوقی و زارت ورزش و جوانان گفت: هم زمان با اقداماتی که در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، در شورای پذیرش بازار سرمایه مراحل دیگر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درحال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مرتضی فلاح، مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درخصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه و ثبت تغییرات سرمایه دو باشگاه که توسط وزارت ورزش انجام شد، اظهار داشت: افزایش سرمایه دو باشگاه فرهنگی، ورزشی استقلال و پرسپولیس طی مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورد تصویب قرار گرفت. بعد از اینکه کار تشریفات قانونی افزایش سرمایه سرخابی‌ها انجام شد از طریق پذیرش ثبت شرکت‌ها آگهی روزنامه منتشر شد و عملا سرمایه دو شرکت افزایش پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: همزمان با اقداماتی که در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت در شورای پذیرش بورس مراحل دیگر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درحال انجام است.افزایش سرمایه دو باشگاه یکی از اساسی‌ترین اقدامات صورت گرفته برای واگذاری سرخابی‌ها به بازار سرمایه بود.

,

فلاح تصریح کرد: با توجه به اموال غیرمنقولی که به نام دو باشگاه شد سرمایه استقلال و پرسپولیس افزایش پیدا کرد و این آمادگی وجود دارد که در بازار سرمایه سهام دو باشگاه عرضه شود.

,

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پیش از این سرمایه ثبت شده پرسپولیس یک میلیون تومان و سرمایه استقلال 10 میلیون تومان بود و می‌توان گفت که این سرمایه‌ها غیرواقعی محسوب می‌شد. با توجه به تغییرات صورت گرفته در سرمایه سرخابی‌ها این دو باشگاه به صورت واقعی ماهیت گرفتند و آماده ورود به بازار سرمایه هستند.

,

سرمایه باشگاه استقلال که پیش از این ۱۰۰ میلیون ریال بود به ۷۱۹۴۱۰۰ میلیون ریال منقسم به ۷۱۹۴۱۰۰۰۰۰ سهم عادی یک هزار ریالی تغییر پیدا کرد و همچنین سرمایه باشگاه پرسپولیس از ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال به مبلغ ۷۰۱۰۰۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال منقسم به ۷۰۱۰۰۱۰۰۰۰ سهم هزار ریالی افزایش یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه