اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت خبرداد؛

برگزاری اولین دوره کلاس مربیگری درجه D فوتبال در شهرستان باشت

برگزاری اولین دوره کلاس مربیگری درجه D فوتبال در شهرستان باشت
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت از برگزاری اولین دوره کلاس مربیگری درجه D فوتبال در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: یکی از مشکلات اساسی ورزش در شهرستان باشت نبود نیروی انسانی متخصص جهت آموزش مهارت‌های بنیادی و پایه فوتبال بود، که خوشبختانه توانستیم اولین دوره کلاس مربیگری درجه D را در این شهرستان برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: امید است در آینده نزدیک جهت برگزاری دوره‌های آموزشی دیگر در رشته‌های مختلف نیز برنامه‌ریزی و پیگیری لازم را داشته باشیم، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری برای رشته‌های مختلف از دیگر عوامل موثر و مهم برای کمک به پیشرفت و تعالی بیشتر ورزشکاران است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت بیان کرد: مربیان باید تمام مهارت‌های ورزشی را آموزش ببینند تا علاوه بر علوم مختلف ورزشی از دیگر علوم تربیتی و علوم ورزشی آگاهی کامل کسب کنند، همچنین باید به دانش روانشناسی، بدنسازی و .... تجربه کسب کنند تا در کار خود موفق شوند.

,

وی گفت: وقتی در فوتبال کار اصولی انجام شود بازدهی اصولی هم در آن حاصل می‌شود، برای اولین بار در تاریخ ورزشی شهرستان اولین دوره مربیگری فوتبال در شهر باشت و با حضور ۲۵ نفر از ورزشکاران با مدرسی جهانبخش عنبریان به مدت یک هفته به‌صورت آنلاینی، تئوری و عملی با تلاش و پیگیری هیات فوتبال شهرستان طی هفت روز برگزار شد.

,

عسکری بیان کرد: هدف از برگزاری دوره مربیگری درجه D فوتبال ایران ارتقای سطح علمی و عملی مربیان فوتبال شهرستان بود و امیدوارم مربیانی که به فوتبال شهرستان اضافه می‌شوند با گذراندن سطوح بالاتر مربیگری به ارتقا فوتبال این شهرستان کمک کنند.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از مجموعه هیات فوتبال شهرستان مهدی صادقی و یاسر رفیعی رییس کمیته آموزش و مجموعه همکارانشون در هیات فوتبال بابت پیگیری و برگزاری این دوره و همچنین هیات فوتبال استان بایت حمایت و صدور مجوز برگزاری کلاس قدردانی و تشکر می‌کنم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت گفت: در پاییز ۹۹ نیز برای اولین بار کلاس داوری فوتبال را در شهر باشت برگزار و به شرکت‌کنندگان کارت داوری اهدا شد و هم اکنون از وی در مسابقات فوتبال جهت داوری استفاده می‌شود.

عسکری در پایان افزود: مجوز برگزاری کلاس مربیگری دارت در دو بخش آقایان و بانوان را نیز گرفتیم و امید است بعد از ثبت نام متقاضیان و کسب مجوز برگزاری از ستاد کرونا شهرستان نسبت به برگزاری آن اقدام کنیم.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه