اخبار داغ

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

جمهوری اسلامی در برابر حواشی و تنش ها اقتدار دارد/ نخبگان و ریش سفیدان واسطه حواشی چرام باشند

جمهوری اسلامی در برابر حواشی و تنش ها اقتدار دارد/ نخبگان و ریش سفیدان واسطه حواشی چرام باشند
احد جمالی گفت: اگر حواشی در چرام کنترل و مسئله سامان پیدا کند، کاری پسندیده است در صورت ادامه این حواشی جمهوری اسلامی ضعیف نیست و اقتدار خود را اعمال خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد جمالی در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در واکنش به حواشی و اتفاقات چند روز گذشته در چرام، گفت: در ابتدا از به وجود آمدن این اتفاقات اظهار تاسف داریم، در این رابطه تمایلی برای برخورد امنیتی وجود نداشت اما ماجرا روند طولانی پیدا کرد و افراد متعددی زندان و تبعید برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه از نخبگان، ریش سفیدان، بزرگان برای نقش واسطه خیر و ارشاد و نصحیت های اخلاقی برای کنترل حواشی و آرامش انتظار وجود دارد، گفت: اگر این قضیه کنترل شود و مسئله سامان پیدا کند، کاری پسندیده است، در صورت ادامه این حواشی بایدجمهوری اسلامی ضعیف نیست و اقتدار خود را اعمال خواهد کرد و اجازه نخواهد داد هر منطقه ای جولان اراذل و اوباش باشد.

,

احد جمالی با بیان اینکه در ماجرای چرام وظایف قانونی دنبال می شود و همچنین اشراف اطلاعاتی در خصوص موضوعات وجود دارد، گفت: در هر کجا لازم باشد برخورد قاطع صورت خواهد گرفت، اما در همین راستا انتظار وجود دارد نخبگان مسائل را پیگیری و درصدد جمع حواشی به وجود آمده باشند.

,

گفتنی است عصر روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه- تعدادی افراد ناشناس با اسلحه گرم در میدان مرکزی شهر چُرام مرکز شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد یک جوان حدود ۳۰ ساله این شهر را به قتل رسانده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه