اخبار داغ

سرمربیان سایپا و نفت چه گفتند؟

صادقی: می‌دانستیم نفت فشرده بازی می‌کند/ یزدی: می‌توانستیم چند گل به سایپا بزنیم

صادقی: می‌دانستیم نفت فشرده بازی می‌کند/ یزدی: می‌توانستیم چند گل به سایپا بزنیم
سرمربیان دو تیم سایپا و نفت مسجدسلیمان پس از دیدارشان به صحبت پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم صادقی پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم و تیم نفت با یک بازی بسته فشرده کار می‌کند و دنبال این است که در ضد حمله‌ها موقعیت ایجاد کنند و در این زمینه هم تیم‌شان خیلی خوب کار کرد. در چنین بازی‌هایی باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنید و تقریبا تا دقیقه ۲۰ نتوانستیم به دروازه نفتی‌ها برسیم اما بعد از آن توانستیم به بازی مسلط شویم و از کناره‌ها هم دو سه موقعیت خوب ایجاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او ادامه داد: در نیمه دوم باز هم به همین شکل بازی دنبال شد و سعی کردیم با دو مهاجم بازی کنیم تا موقعیت درست کنیم اما در نیمه دوم باتوجه به بازی بسته آن‌ها نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم. تیم‌شان با تمام وجود تلاش کرد و جنگید تا بتواند با امتیاز از این بازی خارج شود و توانست با این هدف هم دست پیدا کند. ما نباید چنین بازی‌هایی را از دست دهیم اما متاسفانه نشد. فاصله بازی‌ها کم است و باید چهار پنج روزه خودمان را جمع و جور کنیم و ریکاوری خوبی داشته باشیم.

,

سرمربی سایپا درباره چمن ورزشگاه دستگردی گفت: چیزی که برای من واضح است این است که مسئولان ورزشگاه دارند تمام تلاش‌شان را می‌کنند که چمن بهترین کیفیت را داشته باشد. ما نباید کیفیت این زمین را با چمن آزادی مقایسه کنیم چون زمین آزادی کیفیت بین المللی دارد.

,

او اضافه کرد: حریف جلوی ما بسته بازی می‌کرد و ما باید از این فشردگی عبور می‌کردیم. در چنین بازی‌هایی نمی‌توانید ۶،۷ موقعیت ایجاد کنید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنید. این گل نزدن دارد تیم ما را اذیت می‌کند و امیدوارم این مشکل را حل کنیم.

,

صادقی با بیان این‌که محسن مسلمان بعد از ۱۰ هفته در این بازی به میدان رفت، گفت: او دو هفته است دارد تمرین می‌کند و سعی کردیم به آرامی او را به شرایط بازی برسانیم و اگر آماده شود خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

,

یزدی: می‌توانستیم چند گل به سایپا بزنیم

, یزدی: می‌توانستیم چند گل به سایپا بزنیم,

داریوش یزدی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از تساوی تیمش مقابل سایپا در نشست خبری بعداز بازی گفت: من به تیم خودم تبریک می‌گویم که توانست چیزهایی که نیاز بازی امروز بود اجرا کند و یک خداقوت هم به تیم خوب و با کیفیت تیم سایپا می‌گویم. من فکر می‌کنم جایگاه این تیم در جدول جایگاه واقعی نیست و این تیم، تیم خوبی است که می‌تواند جایگاه بهتری در جدول داشته باشد.

, خوبی,

وی در ادامه افزود:‌ ما سعی کردیم همان کاری که در نیم‌فصل اول انجام دادیم را با یکسری تقویت‌ها و با یکسری کارهایی که نیاز بازی است اجرا بکنیم و همگان دیدند علی‌رغم کار دفاعی که به خوبی از پسش برآمدیم در بخش حمله هم توانستیم چندین موقعیت اجرا کنیم و اگر مهاجمین ما هوشیارتر عمل می‌کردند ما می‌توانستیم چند گل به سایپا بزنیم.

,

قربانی: وسط فصل تیمم را رها نمی‌کنم!

, قربانی: وسط فصل تیمم را رها نمی‌کنم!,

پیروز قربانی در مورد نرفتن به استقلال اظهار داشت: قسمت نبود که این اتفاق بیفتد، اما یکی از دلایل اصلی  این بود که نمی‌خواستم از سایپا جدا شوم؛ این عین واقعیت است. به کسانی که تیم شان را در میانه فصل رها می‌کردند گیر می‌دادم، اما وقتی فکر کردم دیدم صحیح نیست که خودم این کار را انجام دهم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه