اخبار داغ

مربیان پیکان و شهرخودرو چه گفتند؟

فاضلی: تصمیمی برای جدایی بازیکنان نداریم/ پاشایی: در لیگ برتر جنگی نابرابر وجود دارد

فاضلی: تصمیمی برای جدایی بازیکنان نداریم/ پاشایی: در لیگ برتر جنگی نابرابر وجود دارد
مربیان دو تیم شهرخودرو و پیکان پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پیکان بعد از شکست دو بر صفر این تیم مقابل شهر خودرو، اظهار داشت: نیمه اول یک بازی خوب را انجام دادیم و موقعیت های زیادی را هم از دست دادیم و روی ضد حمله گل خوردیم. یک پنالتی صددرصد را داور برای ما گرفت ولی با اشتباه و تصمیم عجیب داور پشت خط، پنالتی را برگردانند. نیمه دوم کیفیت خوب را نداشتیم، تیم شهر خودرو تاکتیکی که داشتند استفاده کردند و در ضد حمله به گل هم رسیدند. به مهدی رحمتی و مردم مشهد هم تبریک می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بازی را باختیم و هیچ توجیهی ندارد. بازیکنان در باد برد هفته قبل خوابیده بودند و جوان‌گرایی تاوان دارد. تیمی که گل بخورد، دچار ضعف و نقص است و نمی توانیم همه ایراد و مشکل را به گردن خط دفاعی بیندازیم ولی خط دفاعی اشتباهاتی داشت.

,

مربی تیم پیکان در مورد جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات گفت: صددرصد باید برای تقویت تیم‌مان برای نیم فصل دوم بازیکن جذب کنیم. متاسفانه در بعضی از خطوط مان دچار کمبود بازیکن هستیم. در لیگ برتر فوتبال، یک جنگ نابرابر بین تیم‌های متمول و تیم‌های مثل پیکان شروع شده است. هر بازیکنی که حتی در لیگ مدنظر داشتیم، آن بازیکنان را هم به خاطر شرایطی که باشگاههای پولدار بابت رضایت‌نامه‌های‌شان ایجاد می‌کنند و پول هنگفت به آنها می‌دهند نتوانستیم موفق عمل کنیم.

,

وی ادامه داد: هم اکنون با بازیکنان جوان و امید باشگاه پیکان کار مان را جلو می‌بریم امیدواریم در ادامه بتوانیم حداقل چند بازیکن با کیفیتی را بگیریم تا در نیم فصل دوم بهتر بازی کنیم.

,

پاشایی در پاسخ به این سوال که آیا ابتدای فصل لیگ برتر فوتبال هم کادر فنی‌ پیکان به خاطر همین کمبود بازیکن می‌خواستند استعفا بدهند، خاطرنشان کرد: بعد بازی اول لیگ هم مهدی تارتار سرمربی تیم استعفا دادند و اکبر محمدی مخالفت کردند. محمدی و هیأت مدیره واقعا تلاش می‌کنند ولی بودجه باشگاه محدود است و حتی نمی‌توانیم باریکنان درجه دو سه جذب کنیم. در نیم فصل اول بد نتیجه نگرفتیم ولی راه ادامه دارد و به امید زنده‌ایم و امیدواریم در ادامه این کمبودهای را جبران کنیم. 

,

فاضلی: فعلاً تصمیمی برای خروجی نداریم

, فاضلی: فعلاً تصمیمی برای خروجی نداریم,

وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر پیکان اظهار کرد: این بازی کاملا تاکتیکی بود. ما روی تیم پیکان کار کرده بودیم و راه‌های رسیدن به گل را تمرین کرده بودیم و از همین راه‌ها هم به گل رسیدیم. بازیکنان ما زحمت کشیدند و تلاش خوبی داشتند و با انگیزه و تمرکز وارد زمین شدند. علتش هم این بود که دیروز مسئولان استانی به تمرین ما آمدند. بالا رفتن شهر خودرو در جدول نیازمند یک خواستن استانی است. فقط بحث آقای رحمتی یا بازیکنان نیست. باید همه با هم متحد شویم تا شهر خودرو را به روزهای خوبش نزدیک کنیم. از بازیکنان خوب‌مان تشکر می‌کنم. آرزو می‌کنم علی نعمتی بازیکن باتعصب ما زودتر خوب شود. از مسئولان استانی باز هم تشکر می‌کنم که سر تمرین حضور پیدا کردند. حضورشان برای ما قوت قلب بود.

,

او ادامه داد: مقداری تغییرات داشتیم و مقداری زمان می‌برد که به هارمونی برسیم. در بازی قبلی کمی شکل کار را تغییر دادیم و روی برنامه‌هایمان تاکید کردیم. این مساله زمان‌بر است. خدا را شکر نفرات جدید خیلی زود در تیم حل شدند. بایرامی گل زد و فلاحیان امروز بدون تمرین بازی کرد. یوسف وکیا هم با کمک پزشکان به این بازی رسید. این پایان کار ما در نقل‌وانتقالات نیست. برای قوی‌تر ظاهر شدن نیازمند این هستیم که بارنامه وارد نقل‌وانتقالات شویم. همه می‌دانیم در نیم‌فصل بازیکن جذب کردن سخت است ولی سعی‌مان را می‌کنیم باتوجه به شرایط تیم و بازار نفراتی را جذب کنیم تا در آخر فصل یک رتبه در شان شهر خودرو و استان خراسان رضوی داشته باشیم. 

,

فاضلی در خصوص لیست خروجی تیم هم توضیح داد: مدیریت باشگاه فعلا تصمیمی برای جدایی بازیکنان ندارد. اگر در روزهای آینده تصمیمی گرفته شود حتما رسانه‌ای می‌شود. باید ببینیم شرایط تیم به چه صورت پیش می‌رود. شهر خودرو نباید از این جریان ضربه‌ای بخورد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه