اخبار داغ

مربیان تراکتور و نساجی چه گفتند؟

جلالی: از این همه بدشانسی مقابل تراکتور کلافه شدم/ عبداللهی: با فوتبال مدنظر خطیبی فاصله داریم

جلالی: از این همه بدشانسی مقابل تراکتور کلافه شدم/ عبداللهی: با فوتبال مدنظر خطیبی فاصله داریم
مربیان دو تیم نساجی و تراکتور پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید عبداللهی مربی تیم تراکتور در پایان بازی تیمش برابر نساجی اظهار داشت: اول باید بگویم نساجی قائم شهر نسبت به نیم‌ فصل اول خیلی تغییر کرده است. 5، 6 بازیکن باکیفیت به این تیم اضافه شده‌اند و سطح بازیکنانشان تغییر کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در نیمه اول یک بازی باکیفیت را اجرا کردیم، ولی در یک غافلگیری گل خوردیم و بعد از آن توانستیم جبران کنیم. در نیمه دوم تیم تراکتور به خاطر اینکه سه بازی در  خانه بازنده بود کمی استرس داشت. امیدوارم هیچ وقت برای تراکتور پیش نیاید که در خانه ببازد. الان که تیم برده است می‌گویم این تیم نیاز به یک کار اساسی دارد. باید در جزئیات فوتبالمان کار کنیم. در بازی قبل بازی مالکانه‌ای را انجام دادیم و باختیم و این بازی به آن صورت نبود و بازی را پیروز شدیم. 

,

مربی تیم تراکتور گفت: ما در فاز تغییرات هستیم. تراکتور فانتزی بازی می‌کرد و در حال حاضر آرایش تیم را عوض کردیم و فوتبال پرفشار و با پرس بالا انجام می‌دهیم. مطمئن باشید در سال 1400 یک تراکتور نوین را می‌بینید. 

,

عبداللهی خاطرنشان کرد: توقع ما از بازیکنان این است وقتی توپ را ندارند، باز هم تلاش‌شان را بیشتر کنند. با گذشت زمان این تیم بهتر خواهد شد. 

,

وی در خصوص اینکه تراکتور توانست بعد از دریافت گل به بازی برگردد، گفت: ‌همانطور که در فاز حمله همه شرکت می‌کنند، در فاز دفاع نیز همه باید حضور داشته باشند. اینکه بعد از گل به بازی بازگشتیم، باید بازیکنانمان روح بزرگی داشته باشند و گل را دریافت نکنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما با آن فوتبالی که مدنظر خطیبی است فاصله داریم و هر وقت به آن سطح رسیدیم، خطیبی خودش به کنفرانس می‌آید.

,

جلالی: کلافه هستیم!

, جلالی: کلافه هستیم!,

مجید جلالی در پایان دیدار تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: معمولا در یک فصل کم پیش می آید که موقعیت داشته باشی ولی بازی را از دست بدهی. ما چند بازی است خوب بازی می کنیم ولی امتیاز از دست می دهیم. از این همه بدشانسی کلافه ام. بازیکنان پیشرفت خوبی کرده اند. بازیکنانمان گردش توپ خوبی دارند ولی نمیدانم چرا موقعیت ها را به راحتی از دست میدهیم.

, خوبی,

وی افزود: فکر نمی کنم تراکتور دو موقعیت داشت ما 8 موقعیت داشتیم. شرایط حساسی در جدول داریم و به روزهای خوب می رسیم. 

,

سرمربی نساجی در خصوص اینکه چرا نساجی نمی‌تواند توپ‌های آخر را به ثمر برساند و مهاجمانش تمرکز ندارند، گفت: در طول بازی بچه‌هایمان صادقانه می‌دویدند. ما روبه‌روی تراکتور یکی از بهترین تیم‌های ایران آنقدر خوب توانستیم بازی کنیم که آن تیم را به شدت زیر فشار قرار دهیم. ما گل را زدیم، ولی یک نفر وظیفه‌اش را به خوبی انجام نداد و گل مساوی را خوردیم. بازیکنانمان نگران بازی می‌کنند. ما اگر یک برد داشته باشیم شرایط بهتر خواهد شد.

,

جلالی خاطرنشان کرد:‌از کمیته داوران می‌خواهم ما را در شرایط سختی که قرار داریم بیشتر درک کنند. نیاز داریم داوران باتجربه‌تری بازی‌هایمان را قضاوت کنند. از من توقع نداشته باشید شش بازی خودم را کنترل کنم. من هم در کنار زمین هستم اگر منصفانه بازی قضاوت شود، آدم بی‌تجربه‌ای نیستم و این را می‌گویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه