اخبار داغ

یادداشت؛

ویروس شیطان و کرونا

ویروس شیطان و کرونا
حجت‌الاسلام صیادی نوشت: جهان آلوده به حضور شیطانی ست که تا دنیا باقی ست او از بین نمی‌رود و باز نمی‌ترسیم آن‌وقت از کرونا این‌گونه می‌هراسیم!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، این روزها در خانه‌هایمان مخفی‌شده‌ایم از ترس موجودی که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود ناشناخته‌ای که بشر را ترسانده، کوچک‌ترین ذره‌ای که با چشم دیده نمی‌شود اما آثار مصیبت‌بار وجودش را احساس می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

درست شبیه به شیطان

, درست شبیه به شیطان, درست شبیه به شیطان,

او را نمی‌بینیم اما با روندی فراگیر قلب‌ها را تیره می‌کند، نفْس ها بیشتر انسان ها را مجروح و دل‌ها را به اضطراب می‌اندازد، ما را در خود محبوس می‌کند که از یکدیگر فرسنگ‌ها دور شویم و درنهایت از خداوند! متأسفانه چه خوب به توصیه‌هایش خوب توجه می‌کنیم! دست‌هایمان را مرتب از آلودگی می‌زداییم! جلوی دهانمان را می‌گیریم! نزدیک افراد آلوده نمی‌شویم! خانه ها را ضدعفونی می‌کنیم! و کاش به توصیه‌های خداوند و ائمه نیز گوش می‌کردیم از گناه دست می‌شستیم! جلوی دهانمان را می‌گرفتیم و دروغ نمی‌گفتیم، تهمت نمی‌زدیم، غیبت نمی‌کردیم! نزدیک دوستان ناباب و آلوده به گناه نمی‌شدیم! دل‌هایمان را از ورود وسوسه شیطان می‌بستیم و همه‌جا را از حضور او پاک می‌کردیم!

,
کشنده‌تر و آلوده‌تر از شیطان نیز مگر در عالم هستی یافت می‌شود! از چه می‌هراسیم! خود را در خانه محبوس کرده‌ایم! ترس از چه داریم؟! ویروسی خطرناک و فراگیر آمده! مگر آن موقع که خداوند از وجود شیطان خبر داد و علائم خطرناک حضور او را بیان کرد ما ترسیدیم! آزادتر خود را به او آلوده کردیم!
, , ,

جهان در انتظار شکست کرونا

, جهان در انتظار شکست کرونا, جهان در انتظار شکست کرونا,

پیامبران و امامان را برای هدایتمان و پیروزی بر ابلیس فرستاد ولی بی‌تفاوت از توصیه‌هایشان گذشتیم! جهان آلوده به حضور شیطانی ست که تا دنیا باقی ست او از بین نمی‌رود و باز نمی‌ترسیم آن‌وقت از ویروسی که طول عمرش نهایت تا چند هفته است این‌گونه می‌هراسیم! عجب بنده‌ها و مخلوقاتی دارد این خالق توانا! همه در جهان منتظر شکست کرونا ویروس و نجات از مرگ هستند ولی غافل‌اند از -شیطان ویروس- شیطان ویروسی که جوری می‌کشد که تا ابد در تبی سوزناک‌تر از تب‌های کرونا ویروس؛ افراد آلوده به خود را تا ابد خواهد سوزاند!

,

خداوندا به دل‌هایمان شناخت و معرفتی ده که در هنگام مشکلات، تنها به تو توکل کنیم و برای شستن خود از آلودگی گناهان به ما فرصتی عطا فرما تا بتوانیم پاک و عاقبت‌به‌خیر از دنیای فانی پای در دنیایی ابدی نهیم.

,

حجت‌الاسلام جواد صیادی

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه