اخبار داغ

محرومیتی به وسعت نایسر؛

«نایسر» از نظر سرانه فضای سبز در حد صفر است!/ آغاز عملیات احداث ۴۰ هزار متر مربع فضای سبز در این منطقه + عکس

«نایسر» از نظر سرانه فضای سبز در حد صفر است!/ آغاز عملیات احداث ۴۰ هزار متر مربع فضای سبز در این منطقه + عکس
ناحیه منفصل شهری نایسر با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت یکی از بزرگ‌ترین مناطق حاشیه‌ای سنندج است که از نظر سرانه فضای سبز در حد صفر است! اما شهردار سنندج می گوید: عملیات احداث ۴۰ هزار متر مربع فضای سبز در دو نقطه ورودی نایسر و خیابان دکل آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، ناحیه منفصل شهری نایسرسنندج که این روزها نامش برای همه مردم آشناست با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت یکی از بزرگ‌ترین مناطق حاشیه‌ای است که تا پیش از سفر استانی رئیس جمهور سابق تنها یک روستا بود و پس از آن با مصوبه استانی تبدیل به ناحیه منفصل شهری شد اما متأسفانه به‌علت عدم بی‌توجهی مسئولان کلکسیونی از همه آسیب‌های شهری و زیست‌محیطی است و به عنوان بزرگترین ناحیه منفصل شهری از نظر سرانه فضای سبز در حد صفر است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

شهردار سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم ناحیه منفصل شهری نایسر عدم احداث فضای سبز و مکان های تفریحی است.

,

حشمت اله صیدی عنوان کرد: کمبود مشکل زمین یکی از موانع مهم در راستای احداث فضای سبز در نایسر بعنوان یکی از بزرگترین نواحی منفصل شهری کشوراست .

,

, ,

وی گفت : امسال و در راستای  توسعه سرانه فضای سبز عملیات احداث  پارک کودک به متراژ 3 هزار متر مربع با نصب المان و ست بازی کودکان انجام شد.

,

 صیدی افزود: برنامه ریزی لازم برای احداث فضای سبز در سه لکه دیگر در نایسر انجام شد که در مجموع در این سه لکه 40 هزار متر مربع فضای سبز احداث می شود.

,

, ,

وی اعلام کرد:  عملیات احداث  بیش از 31 هزار متر مربع  فضای سبز در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر آغاز شده است .

,

 صیدی عنوان کرد: رفیوژه وسط بلوار امام شافعی ( بلوار اصلی نایسر ) به متراژ قریب به 3 هزار متر مربع و همچنین احداث 6 هزار متر مربع فضای سبز در رفیوژه وسط خیابان دکل از دیگر اقدامات این شهرداری در راستای احداث فضای سبز است.

,

, ,

وی افزود: علاوه بر احداث فضای سبزعملیات تسیطح و آماده سازی چندین معبر اصلی جهت آسفالت و بهسازی  نظیر خیابان دکل وحیران در حال انجام است.

,

شهردار سنندج در پایان خاطر نشان کرد: با احداث فضای سبز و اماکن تفریحی در نایسر بتوانیم گام مهمی در جهت رضایتمندی ساکنان این ناحیه برداریم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه