اخبار داغ

نماینده مردم تهران خبر داد

قول معاون وزیر صمت برای رفع مشکل تامین و توزیع مواد غذایی

قول معاون وزیر صمت برای رفع مشکل تامین و توزیع مواد غذایی
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: مسئولان مربوطه قول رفع مسائل موجود در این زمینه و تامین و توزیع مناسب روغن خوراکی در کشور و به ویژه شهرستان اسلامشهر را دادند که پیگیر وعده های داده شده این مسئولان برای اصلاح مدیریت بازار و حل مسائل معیشتی مردم خواهم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با نتیجه تماس تلفنی با معاون بازرگانی وزارت صمت اظهار کرد: نابسامانی‌های موجود در بازار و بروز گرانیها و مردم را در تامین مایحتاج ضروریشان در روزهای پایانی سال دچار مشکل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز , شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: مسئله نابسامانی و گرانی در تأمین و توزیع برخی مواد خوراکی و غذایی در سراسر کشور وجود دارد و بر خلاف ادعای مسئولین، در اثر سوءمدیریت و جولان دلالان و سودجویان، متاسفانه در انجام وظایف سازمانهای دولتی و تامین مایحتاج ضروری مردم از جمله روغن نباتی کوتاهی شده است و مردم از این بابت تحت فشار بوده و گله مند هستند.

,

شریفیان گفت: در چنین شرایطی چنانکه رهبر معظم انقلاب هم فرمودند مسئولین در آستانه سال جدید باید به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنند.

,

ماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: در حال حاضر تمام ظرفیت بازرگانی و تولیدی و مدیریت توزیع اقلام ضروری و مایحتاج مردم در سراسر کشور، به محض مشاهده کم و کاستی باید بسیج شوند تا مردم دچار مسئله نشوند.

,

وی افزود: در تماس تلفنی با مسئولان دولتی و آقای دکتر قبادی معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن انتقال گلایه ها و انتقاد شدید مردم، نسبت به موضوع لزوم تامین و توزیع مناسب مایحتاج ضروری آنها در روزهای پایانی سال و همین طور توزیع نامناسب روغن نباتی و دیگر مواد غذایی مورد نیاز در شهرستان اسلامشهر تذکر جدی دادم.

,

شرفیان اظهار داشت: مسئولان مربوطه قول رفع مسائل موجود در این زمینه و تامین و توزیع مناسب روغن خوراکی در کشور و به ویژه شهرستان اسلامشهر را دادند که پیگیر وعده های داده شده این مسئولان برای اصلاح مدیریت بازار و حل مسائل معیشتی مردم خواهم بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه