اخبار داغ

یادداشت؛

تحریم‌های ظالمانه و جهاد امیدآفرینی

تحریم‌های ظالمانه و جهاد امیدآفرینی
با وجود تحریم های ظالمانه دشمن در صحنه رویارویی با استکبار در محله حساسی قرار داریم اما استکبار جهانی در موضع ضعف و ناکامی قرار دارد چراکه این تحریم های نظام سلطه با هدف هدف محدودیت ایران اسلامی به نقطه قوت نظام اسلامی تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است در جهان که از مرز 40 سالگی گذشته و در آغاز 43 امین سال خودش قرار دارد و از زمانی که نوزادی چند روزه و نهالی نوپا بود با خشن ترین رفتارهای دشمن از جمله فتنه های جدایی طلبان تا کودتاهای نافرجا نظامی، اقدامات تروریستی منافقین و جنگ تحمیلی تا جنگ های نیابتی در جبهه مقاومت و جنگ های ترکیبی هوشمند با تمرکز بر نبرد های ادراکی امروز مواجه شده که با کمک عوامل نفوذی و ابزار رسانه و با هدف ایجاد ناامیدی و وارونه جلوه دادن حقایق در مسیر حرکت ملت ایران بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

به یاری خداوند مردم ایران سربلند و مقتدر حرکت رو به جلوی خودش را پیگیری کرده و بر اساس آمار بین المللی در بسیاری از عرصه ها رتبه های اول تا دهم جهانی را برخوردار است و اگر نقش نفوذی های غرب زده در ساختار سیاسی نظام نبود قطعا شتاب پیشرفت انقلاب بیشتر بود و راهش این است خود مردم بساط غرب زده ها و نفوذی ها را از ساختار سیاسی جمع کنند.

,

در نگاهی کلان انقلاب اسلامی در مسئله امنیت و مردم سالاری دینی و استقلال سیاسی ظرفیت های بی نظیری را خلق کرده است و باید وضعیت استمرار پیدا کند و حفاظت شود و در موضوع عدالت و آزادی به نسبت قبل از انقلاب جلو هستیم اما هنوز در تراز انقلاب اسلامی و شأن ملت شریف قرار نداریم؛ در این دو بخش نیاز به اصلاح و تنظیمات داریم ولی در مسئله پیشرفت اقتصادی نیازمند تحولات اساسی و همه جانبه در نگاه مدیران اجرایی در اقتصاد هستیم.

,

در غرب آسیا و در صحنه رویارویی با استکبار در محله حساسی قرار داریم اما استکبار جهانی در منطقه در موضع ناکامی قرار دارد چراکه نظام سلطه با همکاری دستیاران منطقه ای خود آمدند تا ایران را محدود کنند خودشان بیشتر محدود شدند و موقعیت موشکی و بازدارندگی ایران را ارتقا داده است و به نقطه قوت نظام اسلامی تبدیل شده است و دشمنان خواب آرام ندارند و متحیر هستند که چگونه ایران با وجود تحریم ها سربلند بوده و الهام بخش سایر کشورهای مسلمان و آزادی خواه نیز است.

,

در زمینه جنگ نرم در مرحله حساس هستیم و نقطه آسیب در زمینه مدیران غرب زده و همراه با اهداف دشمن و با انگیزه قدرت است و فرصت سوزی دارند و با آدرس دادن غلط بر این نکته اصرار دارند که برای تأمین منافع ملی باید با آمریکا کنار بیاییم و مشکلات را با آمریکا حل کنیم.

,

غرب زدگان استحاله شدند و این موضع گیری نشان از پوچ‌گرایی است و در نقطه مقابل این دیدگاه جریان انقلابی و ولایی است که در ذیل نگاه و گفتمان مقام معظم رهبری در برابر زیاده‌خواهی دشمن با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و استحکام ساخت‌های درونی به خنثی سازی اثر تحریم های دشمن امیدوار است و رویکرد مقاومت را راه علاج می‌داند.

,

با توجه به ظرفیت‌های مادی و منابع نیروی انسانی جوان و متدین و کارآمد و امیدوار به پیشرفت کشور با کار مجاهدانه می توان در برابر اقدام دشمن، سیاه‌نمایی و القای ناامیدی هستند ایستادگی کرد.

,

انتخابات 1400 ویژگی های خاص خودش را دارد چراکه در این انتخابات، مشکلات معیشتی مردم متاثر از رویکرد غلط مدیران غرب زده وجود دارد و ضرورت دولت در تراز انقلاب بیش از گذشته ملموس شده است و اولین انتخابات بعد از بیانیه گام دوم انقلاب است و ضرورت تحول لازم در این رویکرد وجود دارد و حضور پرشور مردم و نوع انتخاب مردم همه ضرورت شکل گیری دولت جوان حزب اللهی را دوچندان می کند.

,

باید بدانیم آرا و مشارکت مردم در انتخابات تأثیرات منطقه‌ای دارد و موجب کاهش نفوذ منطقه‌ای دشمن خواهد شد و آسیب پذیری دشمن افزایش خواهد یافت و اگر دستگاه اجرایی و اقتدار قوه مجریه در کنار سایر قوا با اقتدار منطقه ای نیز هماهنگ و همپوشانی داشته باشند قطعا شتاب انقلاب اسامی در داخل ساماندهی می شود.

,

سید جلال امینی، کارشناس مسائل سیاسی 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه