اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر شاهدیه خبر داد:

مردم شاهدیه با طرح الحاق به شهر یزد مخالف هستند/نظر مردم شاهدیه در زمینه الحاق به یزد پرسیده نشده است

مردم شاهدیه با طرح الحاق به شهر یزد مخالف هستند/نظر مردم شاهدیه در زمینه الحاق به یزد پرسیده نشده است
رئیس شورای اسلامی شهر شاهدیه گفت: به علت اثرات منفی طرح الحاق به شهر یزد ، مردم شاهدیه کاملا با این طرح مخالف هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی میرجلیلی در گفتگو با یزدرسا ، با اعلام اینکه به علت اثرات منفی طرح الحاق شهر شاهدیه به شهر یزد ، مردم شاهدیه با این طرح کاملا مخالف هستند اظهار داشت: به طور طبیعی وقتی یک شهر تبدیل به کلان شهر می شود رسیدگی به تمام مناطق سخت تر خواهد شد و آبادانی یک منطقه تحت تاثیر مناطق دیگر قرار میگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,  ,

وی ادامه داد: در حال حاضر شهر شاهدیه دارای شهرداری و شورای شهر مستقل می باشد که تمام همت و تلاش آنها معطوف به پیشرفت همین منطقه است که همین موضوع، رشد و آبادانی این منطقه را در چند سال اخیر به دنبال داشته اما اگر به شهر یزد ملحق شود مشخص نیست این روند ادامه داشته باشد.

,

رئیس شورای شهر شاهدیه با اعلام اینکه این شورا تاکنون هیچ مخالفت رسمی با طرح الحاق به شهر یزد نداشته است تصریح کرد: وقتی هنوز هیچ درخواست، نظر، پیشنهاد و حتی اعلانی به این شورا در رابطه با بحث الحاق به شهر یزد صورت نگرفته است طبیعی بوده که مخالفتی نیز به صورت رسمی از سوی شورای شهر شاهدیه وجود نداشته باشد.

,

میرجلیلی در ادامه با بیان اینکه عدم استقرار نمایندگان ادارات در شهر شاهدیه از جمله مشکلاتی است که لازم است مسئولین مربوطه اقدامی در این زمینه انجام دهند اظهار داشت: شهر شاهدیه در حد توان وظرفیت های موجود شهر درآمد مناسبی را دارا می باشد و الحاق به شهر یزد شاید تفاوت چندانی از لحاظ بودجه ای برای این شهر به دنبال نداشته باشد.

,

شایان ذکر است :شنیده ها حاکی از آن است که برخی از اعضای شورای شهر یزد در تلاش بودند تا با سوءاستفاده از حضور جهانگیری در یزد و رایزنی با او برخلاف خواسته مردم، زمینه الحاق شهرهای اطراف را به یزد را فراهم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه