اخبار داغ

استقلال با جایگاه واقعی‌اش فاصله دارد؛

اکبری: مجیدی فرزند استقلال است و از او حمایت می‌کنیم/ فراز کمالوند را نمی‌شناسم!

اکبری: مجیدی فرزند استقلال است و از او حمایت می‌کنیم/ فراز کمالوند را نمی‌شناسم!
پیشکسوت تیم استقلال گفت: مگر استقلال پیشکسوت ندارد که برای پست مدیریت فنی رو به فردی آورده‌اند که اصلاً او را نمی‌شناسم!
[

یدالله اکبری، پیشکسوت تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون بازگشت فرهاد مجیدی به جمع آبی‌پوشان برای سومین بار اظهار داشت: بالاخره سرمربی جدید تیم باید مشخص می‌شد و من هم برای فرهاد آرزوی موفقیت می‌کنم. روند نتیجه‌گیری و نمایش تیم استقلال در ادامه راه و به مرور مشخص می‌شود و باید منتظر بمانیم تا سیستم جدید با کادرفنی جدید در تیم شکل بگیرد و بعد درباره آن قضاوت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال با یک پیروزی مهم و حیاتی در یک بازی حساس مقابل فولاد همراه شد که برد خوبی هم بود و می‌تواند به تیم در مسیری که دارد کمک کند. استقلال در این بازی از روحیه بهتری برخوردار بود و توانست به ۳ امتیاز هم برسد. البته این تیم با استقلال واقعی فاصله زیادی دارد و باید صبور بود.

,

اکبری درباره تقابل آتی آبی‌پوشان با تیم پیکان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی عنوان کرد: جام حذفی همیشه برای استقلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و بازی مقابل شاگردان مهدی تارتار هم بسیار مهم است. یک برد خوب مقابل فولاد می‌تواند مقابل پیکان هم به کمک شاگردان مجیدی بیاید.

,

, ,

وی هم‌چنین افزود: شرایط تیم استقلال به مرور بهتر خواهد شد و تغییر سرمربی در نمایش تیم هم لمس می‌شود. سبک بازی استقلال در بازی اخیر فرق کرده و باید به آن جایگاه واقعی و اصلی نزدیک و نزدیک‌تر شود.

,

پیشکسوت تیم استقلال با انتقاد از چینش کادرفنی جدید آبی‌ها بیان داشت: انتخاب مدیرفنی جدید تیم استقلال جای بحث و گلایه دارد. حضور چنین فردی در کادرفنی آن‌هم در شرایطی که استقلال بزرگانی مانند شاهین بیانی، رضا رجبی و بهتاش فریبا دارد، باعث بحث و انتقاد می‌شود. مگر استقلال پیشکسوت ندارد که رو به فردی آورده‌اند که اصلاً نمی‌شناسم! این اشتباه مدیران است که باشگاه را به این روز انداخته‌اند که صاحبان اصلی آن دور بمانند و دیگران وارد شوند.

,

یدالله اکبری نهایتاً گفت: رفتار مدیران باشگاه استقلال درست نیست اما امیدوارم تیم امسال موفق و قهرمان شود. فرهاد مجیدی بچه استقلال است و برای باشگاه. از او حمایت می‌کنیم و امیدواریم که استقلال امسال قهرمان شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه