اخبار داغ

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

معاون سیاسی بوشهر:به ضعف دولت اعتراف می‌کنیم/ در رد صلاحیت‌ها نمی‌توانیم سلیقه‌ای عمل کنیم

معاون سیاسی بوشهر:به ضعف دولت اعتراف می‌کنیم/ در رد صلاحیت‌ها نمی‌توانیم سلیقه‌ای عمل کنیم
ایرانی گفت: به عنوان دولت، به ضعف دولت اعتراف می‌کنیم که نتوانستیم خدمات خوبی به مردم ارائه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ محمدتقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت کرونا، اظهار کرد: فضای عمومی کشور به موضوع کرونا اختصاص یافته و همه دستگاه‌ها و نهادها در حال پیشگیری از این ویروس هستند. برخی نهادها در تلاش هستند تا واکسن تولید و به جامعه تزریق شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

معاون استانداری بوشهر گفت: هشدارها در استان بوشهر براساس ستاد استانی کرونا جدی است. مردم همچنان باید رعایت اصول بهداشتی و توجه به نکات ستاد استانی کرونا داشته باشند.

,

ایرانی افزود: کرونا به بخش اقتصاد ازاد مستقیم آسیب زد، کسبه‌ها دچار مشکل جدی شدند. اما در روزهای پایانی سال جاری چاره‌ای جزء رعایت نکات بهداشتی نداریم. استان بوشهر در وضعیت آبی و زرد قرار دارد.

,

وی با اشاره به گرانی‌های متعدد در بازار مصرف کالا، بیان کرد: برخی افراد سودجو که ریشه دلالی و واسطه گری دارند، در ایام خرید نوروزی اقدام به افزایش قیمت می‌کنند که ستاد تنظیم بازار در استان بوشهر فعال و در حال نظارت و کنترل بازار هستیم. با افراد مخل جامعه برخورد خواهد شد.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر تاکید کرد: به عنوان دولت، به ضعف دولت اعتراف می‌کنیم که نتوانستیم خدمات خوبی به مردم ارائه کنیم.

,

ایرانی با اشاره به فعالیت در حوزه محیط زیست، ابراز کرد: امروز محیط زیست دغدغه جهانی است که مردم استان بوشهر نسبت به آن توجه دارند. مشکل جدی در حوزه آلودگی و از بین رفتن گونه‌های مختلف وجود دارد که باید اکوسیستم‌ها با همکاری دستگاه های اجرایی و فعالین اجتماعی حفظ شود.

,

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خاطرنشان کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا روز ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد که آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات در استان بوشهر وجود دارد.

,

معاون استانداری بوشهر افزود: مهمترین رکن دموکراسی حق رای مردم است که از ابتدای انقلاب تا کنون شاهد مردم سالاری هستیم. امروز دنیا نظاره گر است که ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰ چه تصمیمی خواهند گرفت که با مشارکت بالا می‌توانیم در سطح جهانی اثر گذار باشیم.

,

وی عنوان کرد: در انتخابات براساس قانون عمل خواهیم کرد و اصل قانون و امانت داری است. در رد صلاحیت ها خیلی نمی‌توانیم سلیقه‌ای عمل کنیم و در برخی موارد اصلا نمی شود سلیقه‌ای عمل کرد.

,

ایرانی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری با تعامل شورای نگهبان برگزار می‌شود، گفت: در استان بوشهر برای ریاست جمهوری ۹۶۱ صندوق و شوراهای شهر و روستا ۹۲۸ صندوق خواهیم داشت که جمعا در کل استان ۴۳۰ شورا تشکیل می‌دهد.

,

معاون استاندار در پاسخ به سوال خبرنگار سپاس در خصصو برخورد با متخلفین انتخابات ۹۶، گفت: با متخلفین انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ که برخی از آنها مسئولین و برخی فعالین بودند برخورد شد و آمار دقیق به شورای نگهبان ارسال شده است.

, سپاس,

ایرانی افزود: انتخابات رسات جمهوری از طریق فضای مجاری و رسانه ملی است. انتخابات شوراها در فضای مجازی است و به جهت هماهنگی فقط یک ستاد مرکزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه