اخبار داغ

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان؛

مراسم تودیع سرپرست و معارفه رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد

مراسم تودیع سرپرست و معارفه رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد
مراسم تودیع محمدرضا مقصودلو سرپرست و معارفه مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضورعبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، عصر امروز مراسم تودیع محمد رضا مقصودلو سرپرست و معارفه دکتر مازیار ناظمی رییس  جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور دکتر عبد الحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و جمعی از خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی در محل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در ابتدای مراسم محمدرضا مقصودلو ضمن تبریک به مازیار ناظمی اظهار داشت: در مدتی که به عنوان سرپرست در فدراسیون حضور داشتم طبق دستور وزیر محترم ورزش و جوانان، روال منطقی در فدراسیون برقرار کردیم و فدراسیون را برای برگزاری مجمع انتخاباتی آماده کردیم. این فدراسیون بستر مناسبی برای کار دارد و افراد عاشق و خدمتگزاری در این رشته فعالیت دارند.
,
 
,
خسروی نیز اظهار داشت: روز گذشته شاهد برگزاری انتخابات خوبی در رشته موتورسوای و اتومبیلرانی بودیم و دوستانی که در مجمع حضور داشتند شاهد انتخاباتی با عدالت کامل بودند و انتخاب آقای ناظمی نشان دهنده کار خوب و زحمات ایشان در مدت سرپرستی بود، همچنین ارتباط خوب با هیات ها بود و درنهایت توانستند رای بالایی از مجمع بگیرند.
,
امیدواریم در چهار سالی که در این مسئولیت هستند هم به لحاظ کمی وهم کیفی یکی از بهترین فدراسیون های کشور را شاهد باشیم و غریب به یقین همین خواهد بود. آقای مقصودلو و همکارانشان در مدت سرپرستی نظم خوبی در فدراسیون برقرار کردند و از حواشی پرهیز کردند، امیدواریم که آقای ناظمی در این فدراسیون بدرخشند و یکی از بهترین فدراسیون های ورزشی باشند، هم در مقام های آسیایی و جهانی و هم در بخش مسابقات داخلی، استارت های خوبی زده شده و آقای ناظمی نشان داده اند که عاشق این کار هستند و دوست دارند برای این جامعه ورزشی خالصانه کار کنند، باید دست به دست هم بدیم و به ایشان کمک کنیم، به آینده خوب و درخشان این فدراسیون فکر کنیم، با حضور ایشان روزهای خیلی خوبی در انتظار این فدراسیون است.
,
 
,
رییس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ضمن تقدیر از زحمات مقصودلو اظهار داشت: با همت و رفاقت مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار شد، از دوستان و همکارانم در هیات های استانی تشکر می کنم، امروز شناخت بیشتری از این فدراسیون دارم، ظرفیت های مغفول مانده زیادی در این فدراسیون وجود دارد و حرکت نویی را آغاز خواهیم کرد.
,
 
,
در پایان دکتر عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:
,
افرادی که در ورزش توفیق خدمت پیدا می کنند، فرصت خیلی خوبی برایشان فراهم شده و امیدوارم همه مایی که در جایگاه خدمت قرار داریم  قدر این فرصت را بدانیم و هرچه بهتر بتوانیم در جهت ارتقا سلامت، نشاط و زندگی بهتر مردم خدمت کنیم.
,
به آقای ناظمی تبریک می گویم، یک دور جدیدی از کار در این فدراسیون شروع خواهد شد، با شناختی که از تجربه کاری ایشان دارم به عنوان یک فرد سرد و گرم چشیده در عرصه های مختلف مدیریتی که در ۷ سال گذشته در وزارت ورزش و جوانان و  پختگی و دانش اجتماعی که ایشان برخوردار هستند، انشالله این فدراسیون حتما روزهای موفقی را پیش رو خواهد داشت، دراین تردیدی نداریم.
,
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یک فدراسیون خاص است و جذابیت هایی که این فدراسیون دارد شاید در خیلی از رشته های ورزشی نباشد، و علاقه مندان زیادی دارد و تمام اقشار جامعه با این فدراسیون سر و کار دارند، در حوزه همگانی هر اقدامی که این فدراسیون در جهت فرهنگ رانندگی انجام دهد خدمت بزرگی به مردم است و باید با کمک و ظرفیت نهاد های مختلف مانند پلیس راهور،کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، آموزش و پرورش و... بتوانیم در فرهنگ رانندگی چند قدمی به جلو برویم.
,
در بخش ورزش قهرمانی و رقابتی هم ظرفیت بالایی در این  فدراسیون وجود دارد، انشالله با یک برنامه ی راهبردی فدراسیون بتواند قدم هایی را در جهت پیشرفت اهداف فدراسیون بردارد و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همکاری سایر فدراسیون های و نهاد ها هم پشتوانه ی برنامه های این فدراسیون خواهد بود.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه