اخبار داغ

ترس مدیران از قدرت پیج‌های اینستاگرامی؛

سیطره ادمین‌های مجازی بر فدراسیون بدن‌سازی/ از اسکان در هتل ۵ ستاره تا اهدای مدال در کیش!

سیطره ادمین‌های مجازی بر فدراسیون بدن‌سازی/ از اسکان در هتل ۵ ستاره تا اهدای مدال در کیش!
سیطره ادمین های اینستاگرام بر فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام تا جایی است که در جریان مسابقات قهرمانی کشور در کیش، با هزینه فدراسیون در هتل ۵ ستاره اسکان داده شدند و حتی به نفرات برتر نیز مدال اهدا کردند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادمین های فضای مجازی اینستاگرام در زمان مدیریت ناصر پورعلی فرد رییس سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به دلایل مختلف از جمله ترس مدیران، ضعف در قبال انتقاد و سوء مدیریت، بیش از اندازه مورد توجه قرار گرفتند تا جاییکه به رقابت های بین المللی نیز اعزام شدند و در تصمیمات مهم نقش ویژه ای داشتند، در حالیکه خبرنگاران رسانه های رسمی هیچ جایی در برنامه های مدیریت قبلی فدراسیون بدنسازی نداشتند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با روی کار آمدن عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان یک چهره دانشگاهی و با توجه به وعده های انتخاباتی او، این امیدواری بوجود آمد که این وضعیت سر و سامان پیدا کند و فدراسیون بدنسازی از قالب سنتی خود خارج و شایسته سالاری در راس تصمیمات و اقدامات فدراسیون قرار گیرد اما نصیرزاده در همین مدت اندک نشان داد او نیز دنباله روی سیاست های رییس سابق فدراسیون در پر و بال دادن بیش از اندازه به ادمین های مجازی است.

,

شنیده ها حاکی است نصیرزاده در ابتدای امر قصد برچیدن برخی زیاده خواهی ها در فدراسیون بدنسازی را داشته اما فشار از خارج و حتی درون فدراسیون و ترس و نگرانی بابت انتقاد در فضای مجازی باعث شده رسانه های رسمی در سایه ادمین های مجازی قرار گیرند.

,

 در جریان مسابقات قهرمانی کشور کیش نیز این اتفاقات رخ داد،  تا جاییکه ادمین های پیج های بدنسازی در اینستاگرام در هتل ۵ ستاره اسکان داده شدند اما خبرنگاران خبرگزاری ها و جراید با دستور رییس فدراسیون در یک سوییت مستقر شدند!

,

لابی و قدرت ادمین های اینستاگرام که عموما توسط شرکت های تولید کننده مکمل های بدنسازی حمایت می شوند تا جایی است که مدیران فدراسیون از آن ها برای اهدای مدال نفرات برتر مسابقات نیز دعوت کردند!

,

سال ها مدیریت سنتی پر حرف و حدیث بر فدراسیون بدنسازی زمینه را برای جولان برخی افراد در داخل و خارج فدراسیون مهیا کرده و انتظار می رود نهادهای نظارتی از جمله حراست وزارت ورزش با ورود به موضوع از ادامه بسیاری از اتفاقات جلوگیری کنند تا این افراد نیز در چارچوب معین به فعالیت خود ادامه دهند.

,

انتهای پیام/
منبع: ایسنا

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه