اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با دانا:

آقای جهانگیری؛ گیرندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام شوند، تعداد بابک زنجانی‌های دولت سر به فلک می‌کشد

آقای جهانگیری؛ گیرندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام شوند، تعداد بابک زنجانی‌های دولت سر به فلک می‌کشد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم با بیان اینکه درآمد نفتی دولت تدبیر و امید با دولت مهرورزی چندان تفاوتی ندارد، گفت: اگر آمار تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی منتشر شود تعداد بابک زنجانی‌های دولت تدبیر و امید از حد شمارش خارج می‌شود.
[
جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ در مورد سخنان اخیر اسحاق جهانگیری مبنی بر اینکه دولت ما بابک زنجانی نداشته است، اظهار کرد: احتمالاً ایشان می‌خواستند بگویند دولت ما کم بابک زنجانی نداشته است. اگر آقای جهانگیری مشخص می‌کردند و اطلاعات تخصیص ارز ترجیحی را در سال‌های اخیر منتشر می‌کردند و شفاف سازی می‌شد که ارز ۴۲۰۰ تومانی را چه کسانی گرفته‌اند و در چه راهی هزینه کرده‌اند و آورده آن برای ملت ایران چه بوده تعداد بابک زنجانی‌های دولت تدبیر و امید از حد شمارش خارج می‌شد.
, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: دولت تدبیر و امید نمی‌خواهد از جوسازی رسانه‌ای و سفسطه دست بردارد و کوتاه بیاید. این حرف معاون اول رئیس جمهور مانند سخنان‌شان در ایام انتخابات ریاست جمهوری است. به نظرم اگر برخی مسئولان گاهی هیچ چیزی نگویند، کار بزرگ‌تری انجام داده‌اند.
,
 
,
این نماینده مجلس ادامه داد: رقم فروش و درآمد نفت در دولت تدبیر و امید با دولت مهرورزی چندان تفاوتی نداشت، ولی میزان خدمات این دو دولت به مردم و میزان رضایت ملت از دو دولت با هم قابل‌مقایسه نیست.   
,
 
,
قادری با اشاره به نقش نظارتی مجلس گفت: به استناد ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس پرونده تخلفات در زمینه ارز ۴۲۰۰ تومانی به قوه قضائیه ارجاع شده و این قوه وظیفه پیگیری، شناسایی و بررسی ارز توزیع شده به‌صورت ترجیحی و مسائل پیش‌آمده در زمینه واگذاری آن با نرخ آزاد در بازار را به عهده دارد و اعمال قانون و بازگشت این مبالغ به بیت‌المال برعهده قوه قضائیه است.
,
 
,
انتهای پیام/امیر طاهری
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه