اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

وفاداری به نظام از ویژگی‌های شناخته شده مردم مناطق کُردنشین است

وفاداری به نظام از ویژگی‌های شناخته شده مردم مناطق کُردنشین است
پورذهبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی مردم کُرد، گفت: وفاداری به نظام از ویژگی بارز مردم مناطق کُردنشین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب عصرهای کریسکان که در سنندج برگزار شد، با تأکیدات و توصیفات مقام مهظم رهبری در خصوص ویژگی های شناخته شده مردم مناطق کُردنشین اشاره کرد و گفت: بنابه تآکید معظم له مردم مناطق کردنشین در پشتیبانی از مجاهدین انصار و مهاجر در مقابله با ضدانقلاب حق بزرگی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: یکی دیگر از این ویژگی های بارز همکاری مردم کُرد در مقابله با جنگ تحمیلی و غائله کردستان است و این فداکار های فراموش نخواهد شد و تقدیم ۵۴۰۰ شهید سند این مجاهدت ها است.
,
 
,
حجت الاسلام پورذهبی گفت: ایمان راسخ مردم مناطق کردنشین به اسلام از دیگر ویژگی های مردم این منطقه است و مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که مردم کردستان با نجابت تمام همراه و همگام دین اسلام هستند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان  کردستان ارادت به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را از دیگر ویژگی های بارز مردم کُرد دانست و گفت: این مهم جزو اعتقادات لاینفک مردم این منطقه است.
,
 
,
وی وفاداری مردم کردستان به نظام اسلامی را از دیگر ویژگی بارز مردم این منطقه عنوان کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه