اخبار داغ

این تصمیم فقط برای پرسپولیس گرفته نشده

نورشرق: اینکه پنجره ای یکشنبه بسته و دوشنبه باز شود، ناپسند است/ عین رفتاری که با پرسپولیس داشتیم، با نساجی، تراکتور و ماشین سازی داشته ایم

نورشرق: اینکه پنجره ای یکشنبه بسته و دوشنبه باز شود، ناپسند است/ عین رفتاری که با پرسپولیس داشتیم، با نساجی، تراکتور و ماشین سازی داشته ایم
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: کار بسیار ناپسندی است که پنجره ای یکشنبه بسته و دوشنبه باز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، در پاسخ به این سوال که چطور پنجره نقل و انتقالات تیم پرسپولیس بسته و بعد از 24 ساعت مجددا باز شد، اظهار داشت: این کار بسیار ناپسندی است که پنجره ای یکشنبه بسته و دوشنبه باز شود و راجع به 30 میلیارد تومان بدهی اینطور تصمیم گیری شود. این اتفاق بدی است که فقط برای یک تیم این تصمیم گرفته و تبعیض بین تیم ها برقرار شود. همه این صحبت ها غلط و براساس اطلاعات ناصحیح است. این تصمیم نه فقط برای پرسپولیس گرفته شده؛ نه بدهی شان 30 میلیارد تومان بوده و نه اینکه این اتفاق در دو روز گذشته افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

وی افزود: مشکلی که وجود دارد، این است که مسائل مربوط به فوتبال ما به لحاظ طرفداران یک باشگاه یا جذابیت یک بازیکن به هر دلیلی، به شدت رسانه ای می شود و بخش دیگری از چشم ها پنهان می ماند.

,

نورشرق خاطرنشان کرد: موضوع بسته شدن پنجره نقل و انتقالات طبق روال جاری به حدود یک ماه گذشته برمی گردد. ما به سازمان لیگ اعلام کردیم چه باشگاه هایی در فوتسال بدهکار هستند و پنجره نقل و انتقالاتشان تا تسویه مسدود خواهد شد. این موضوع هیچوقت رسانه ای نشد؛ صلاح هم نیست که رسانه ای شود. این یک بحثی بین سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، باشگاه ها و نیز طلبکارانی است که این احکام را گرفته اند.

,

وی در واکنش به مصاحبه پیروانی بعد از بازی پرسپولیس و صنعت نفت گفت: مگر شأن فدراسیون فوتبال کشور این است که به یک سمت یا یک شخص توجه داشته باشد؟ شأن فدراسیون سیاست گذاری است و باید این را واقعاً در عمل انجام دهد. شاید ما در کار رسانه ای ضعیف بودیم که نیامدیم دائم آن را گزارش بدهیم.

,

نورشرق که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در ادامه گفت: آیا در این مدت اسمی از باشگاه نساجی در این زمینه آورده شده است؟ اما دو هفته قبل پنجره باشگاه نساجی بسته بود؛ آمدند دیونشان را تعیین و تکیلف قطعی کردند؛ سپس پنجره شان باز شد. دقیقا عین رفتاری که با باشگاه پرسپولیس داشتیم را با این تیم و نیز باشگاه تراکتور و ماشین سازی داشته ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه