اخبار داغ

حضور رئیس فدراسیون در نخستین روز اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر

پاکدل: هیچ تفاوتی بین زنان و مردان قائل نمی شویم/ نگاه فدراسیون آینده نگر است

پاکدل: هیچ تفاوتی بین زنان و مردان قائل نمی شویم/ نگاه فدراسیون آینده نگر است
رئیس فدراسیون هندبال با حضور در نخستین روز اردوی تیم ملی نوجوانان بانوان ایران ضمن دیدار و گفتگو با بازیکنان و کادر فنی برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین اردوی تیم ملی نوجوانان ایران از دیروز، یکشنبه 17 اسفند ماه در سالن خانه هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور 36 بازیکن آغاز شده و دعوت شدگان به این مرحله از اردوی آمادگی تمرینات خود را زیرنظر کادر فنی برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این راستا علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال و الهام سلوکی، نایب رئیس بانوان فدراسیون با حضور در سالن شهید سلیمانی با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کردند.

,

پاکدل در حاشیه این دیدار با تاکید بر اهمیت هندبال بانوان برای فدراسیون و وزارت ورزش افزود: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم شرایط خوب و مناسبی برای تمرینات و آماده سازی تیم های بانوان به ویژه در رده های پایه مهیا کنیم. نگاه فدراسیون نگاهی آینده نگر است و سعی داریم پشتوانه خوبی برای تیم های ملی بسازیم.

,

وی افزود: فدراسیون هیچ تفاوتی بین رده مردان و بانوان قائل نمی شود و برای موفقیت آنها از هیچ چیز دریغ نمی کند. نگاه فدراسیون به هندبال در بخش مردان و بانوان یکسان است و در برگزاری لیگ برتر هندبال این را ثابت کردیم و همچنان این سیاست را در پیش می گیریم.

,

پاکدل خطاب به بازیکنان نیز گفت: شما آینده های تیم ملی هندبال بانوان هستید و امیدوارم تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بتوانید هر روز پیشرفت و از این شرایط استفاده کنید.

,

الهام سلوکی، نایب رئیس فدراسیون نیز از نگاه مثبت رئیس فدراسیون نسبت به رده بانوان تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد تمامی رده های پایه چه بازیکنان و چه مربیان تمام تلاش خود را جهت استفاده از شرایط و امکانات در راستای پیشرفت هندبال بانوان ایران انجام دهند.

,

این مرحله از اردوی آمادگی تا 20 اسفند ماه ادامه دارد.

,

, ,

انتها پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه