اخبار داغ

جذب ورزشکاران جدید به این رشته در اولویت کار فدراسیون قرار دارد

باران چشمه: تعاونی ورزش‌های زورخانه‌ای راه‌اندازی می‌شود

باران چشمه: تعاونی ورزش‌های زورخانه‌ای راه‌اندازی می‌شود
سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه و کشتی پهلوانی گفت: با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی تعاونی این رشته ورزشی راه‌اندازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت ورزش و جوانان؛ مهرعلی باران چشمه در مجمع انتخاباتی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر اظهار داشت: ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگرفته از تقوا، ایثارگری، گذشت، دستگیری و تواضع بین جامعه ورزشکاران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: با وجود اینکه رشته ورزشی یاد شده در دنیا به نام ایران ثبت و ریشه در فرهنگ و آداب و رسوم ملی ما دارد ولی از لحاظ اعتباری شرایط مناسبی نداشته و نیازمند حمایت ویژه است.

,

باران چشمه اظهار داشت: در زمان حاضر جذب ورزشکاران جدید به رشته ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در اولویت کار فدراسیون قرار دارد که برای تحقق این مهم راهکارهای متنوعی پیش‌بینی شده‌است.

,

وی افزود: باید در این رشته‌ها نیز همانند سایر رشته‌های ورزشی پرطرفدار مثل فوتبال، جودو و تکواندو تسهیلاتی برای قهرمانان آن تدارک دیده شود تا ورزشکاران بیشتری جذب رشته ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شوند.

,

باران چشمه تاکید کرد: در تعامل صورت گرفته با یکی از بانک‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی تعاونی این رشته ورزشی راه‌اندازی می‌شود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه