اخبار داغ

با حضور پرگر و داودی

وبینار بانوان کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزار شد/ پیشنهاد ایران برای برگزاری مسابقات آسیایی بانوان

وبینار بانوان کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزار شد/ پیشنهاد ایران برای برگزاری مسابقات آسیایی بانوان
همزمان با روز جهانی بانوان، جلسه مجازی بانوان کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برای توسعه ورزش های بانوان ناشنوایان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ همزمان با 8 مارس روز جهانی بانوان، جلسه ای مجازی با حضور محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه و مدیران منتخب بانوان ناشنوای فدراسیون های جهانی وبینار بانوان کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزار و پیرامون توسعه ورزش بانوان بحث و تبادل نظر گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای جلسه پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر، اظهار داشت: در جهت پیشرفت ورزش بانوان و استعدادیابی در این بخش تلاش خواهیم کرد و باید ورزش را در بین ناشنوایان فرهنگ سازی کنیم.

,

در ادامه زهرا داودی نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش های ناشنوایان که در این جلسه حضور داشت، مواردی از جمله راه های توسعه ورزش های بانوان و حضور بانوان ناشنوا تشریح و پیشنهاداتی در خصوص شرکت در رویدادها و توسعه آینده ورزش های بانوان ناشنوا ارائه داده شد.

,

نایب رئیس بانوان فدراسیون ناشنوایان در این جلسه راه اندازی سایت آسیایی ناشنوایان، حضور کمی بانوان ورزشکار در بازی های آسیایی، برگزاری مسابقات در سطح آسیایی ویژه بانوان و تعامل و همکاری  کشورها در سطح آسیا در رشته های مختلف ورزشی را پیشنهاد نمود.

,

شهیدی مترجم زبان اشاره بین الملل ناشنوایان نیز در این جلسه حضور داشت.

,

در پایان مقرر گردید پیشنهادات کلیه اعضا برای جمعبندی و تصمیم گیری نهایی به خانم شارما مسئول هماهنگ کننده ورزش های بانوان در کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، ارسال گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه