اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل‌آباد خبر داد؛

توزیع 570 بسته معیشتی بین نیازمندان خلیل‌آباد

توزیع 570 بسته معیشتی بین نیازمندان خلیل‌آباد
فتوحی با بیان اینکه 570 بسته معیشتی در آخرین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه سال 99 در بین نیازمندان خلیل‌آباد توزیع شد، گفت: بیش از 20 هزار بسته معیشتی از ابتدای سال تا به امروز در شهرستان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه آخرین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در سال 99 اجرا شد، اظهار داشت: 10 مرحله توزیع بسته معیشتی در سطح شهرستان برگزار شد و حتی در برخی از روستاهایی نظیر دهنو، مزده و... به‌صورت مستقل برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با مصوبه ستاد کرونا شهرستان برعهده سپاه واگذار شد تا همگرایی در سطح شهرستان شکل بگیرد و با حضور ادارات خدمت‌رسان به محرومان و آسیب‌دیدگان از کرونا قرارگاهی شکل گرفت.

,

فرمانده سپاه خلیل‌آباد با بیان اینکه تا به امروز نزدیک 20 هزار بسته معیشتی توسط مردم، خیرین، نیروهای اداری شهرستان جمع‌آوری‌شده است و در برخی از اوقات نیز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این زمینه مشارکت داشته‌اند، تصریح کرد: در کنار بسته‌های معیشتی بیش از 20 هزار خدمات رایگان نظیر توزیع غذا و گوشت گرم، مرمت خانه‌های محرومان و... انجام‌گرفته است.

,

وی با بیان اینکه 48 خانه محروم در سال 99 توسط نیروها و گروه‌های جهادی، مرمت جزئی و تکمیل 50 درصد با کمک خیرین شده‌اند، اذعان کرد: در آخرین مرحله سال جاری، 570 بسته معیشتی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، اوقاف و برخی از مراکز نیکوکاری به یاد شهدای شهرستان خلیل‌آباد و عید مبعث در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه