اخبار داغ

سه خبر از فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی؛

مدیران بخش استان، موتورسواری و اتومبیل‌رانی فدراسیون مافیری تعیین شدند

مدیران بخش استان، موتورسواری و اتومبیل‌رانی فدراسیون مافیری تعیین شدند
مازیار ناظمی مدیران بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی فدراسیون مافیری را منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مازیار ناظمی، رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی پس از معارفه در پست جدید خود، به‌ترتیب مدیران بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی فدراسیون خود را از بین رؤسای هیأت‌های استانی انتخاب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عصر امروز ۱۸ اسفند ماه طی حکمی از سوی مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، محمد توسلی‌کیا رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر بخش موتورسواری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب شد.
,
 
,
در این حکم آمده است؛
 
,
,
"جناب آقای محمد توسلی کیا 
,
 با سلام 
,
 
,
نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مدیریت بخش موتورسواری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.
,
امید است نسبت به معرفی روسای کلیه کمیته های تخصصی حوزه موتورسواری این فدراسیون به ویژه نظارت، مشورت و پشتیبانی از هیات های استانی این فدراسیون بصورت مطلوب و دقیق اقدام نمائید. لازم به ذکر است ارائه راهکارهای مناسب در جهت پیشرفت رشته موتورسواری از وظایف محوله جنابعالی خواهد بود.
,
توفیق روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم و آرزومندم . در اجرای وظایف محوله موفق و موید باشید."
,
 
,
 
,
همچنین طی حکمی از سوی مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اردشیر درویشی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز به عنوان مدیر بخش اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب شد.
,
 
,
متن حکم به شرح زیر است؛
,

"جناب آقای اردشیر درویشی   
,
,
 با سلام
,
نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مدیریت بخش اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.
,
امید است نسبت به معرفی روسای کلیه کمیته های تخصصی حوزه اتومبیلرانی این فدراسیون و علی الخصوص کمیته فنی و کمیته آموزش و همچنین نظارت، مشورت و پشتیبانی از هیئت های استانی این فدراسیون بصورت مطلوب و دقیق اقدام نمائید. لازم به ذکر است ارائه راهکارهای مناسب در جهت پیشرفت رشته اتومبیلرانی از وظایف محوله جنابعالی خواهد بود.
,
توفیق روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم و آرزومندم . در اجرای وظایف محوله موفق و موید باشید."
,
 
,
همچنین  طی حکمی از سوی مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، محمد جواد کرانی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه به عنوان مسئول هماهنگی استان ها فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب شد.
 
,
,
متن این حکم به شرح زیر است:
 
,
,
"جناب آقای مهندس محمدجواد کرانی
,
با سلام
,
نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت ((مسئول هماهنگی استان ها)) فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، منصوب میگردید.
,
انتظار می رود با استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در هیات های استانی و با برقراری ارتباطات مستمر با مسئولین مربوطه استانها، در راستای هم افزایی فی ما بین هیات های استانی اهتمام ورزیده و امور محوله را به نحو مطلوب انجام دهید."
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه