اخبار داغ

سهرابیان: قایقرانی می‌تواند رنکینگ ایران در المپیک را ارتقا بدهد/ زمانی به درخشش در آسیا می‌خندیدیم!

سهرابیان: قایقرانی می‌تواند رنکینگ ایران در المپیک را ارتقا بدهد/ زمانی به درخشش در آسیا می‌خندیدیم!
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: زمانی پیش‌بینی کسب نتیجه قایقرانی در بازی‌های آسیایی خنده‌دار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سهرابیان در حاشیه لیگ قایقرانی آب‌های آرام اظهار داشت: سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک تا امروز تمام‌ تلاش خود را برای کمک به فدراسیون داشت. همچنین از خانواده قایقرانی نیز تشکر می‌کنم که همراه باشگاه‌ها لیگ را برگزار کردند. ما امسال لیگ را با نام باشگاه‌ها دیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: باشگاه‌ها با دیده شدن در رسانه ملی در این رشته ورود کردند و قایقرانی را به مردم معرفی کردند. امیدوارم قایقرانی به نحوی افتخار آفرینی کند که رنکینگ ایران را در المپیک ارتقا دهد.

,

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: با کمک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش 8 تا 12 سال دیگر می‌توانیم در المپیک افتخار آفرینی کنیم. دنیامالی گفت تا 4 سال دیگر در بازی‌های آسیایی می‌درخشیم و خیلی ها خندیدند و گفتند وی از خارج این رشته آمده و این حرف‌ها را می‌زند، ولی دیدیم این پیش‌بینی محقق شد. حالا هم می‌گویم می‌توانیم در صورت حمایت، رنکینگ ایران را در المپیک ارتقا دهیم.

,

سهرابیان عنوان کرد: در یک سال گذشته و با شیوع کرونا مسابقات لغو شد و لیگ جای خالی رقابت‌ها را برای قایقرانان پر کرد. در سال 99 در 8 رشته قهرمانی کشو برگزار شد  و 6 رشته پخش زنده داشتیم و امروز زنان و مردان ما با شخصیت بالای خود یک نمایش زیبا را در رسانه ملی داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه