اخبار داغ

همه نوع همکاری را با مهدی تاج داشتیم؛

اصفهانیان: از ردصلاحیت دلخور نیستم و هم‌چنان در فوتبال می‌مانم!/ قرارداد ویلموتس دیدم و امضا کردم

اصفهانیان: از ردصلاحیت دلخور نیستم و هم‌چنان در فوتبال می‌مانم!/ قرارداد ویلموتس دیدم و امضا کردم
عضو سابق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به این دلیل قرارداد را امضا زدیم تا بگوییم آن را رؤیت کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون اصفهانیان پس از برگزاری مراسم تودیع اعضای سابق و معارفه اعضای فعلی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز آخرین روز کاری ما نیست بلکه همچنان در فوتبال هستیم. هیأت رئیسه جدید امروز معرفی شد و برای اعضای آن آرزوی موفقیت دارم. امیدواریم آنچه نیاز است برای خدمت به فوتبال ایران ارائه بدهند و ما هم حتما به این اعضا کمک خواهیم کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره آخرین وضعیت پرونده مارک ویلموتس عنوان کرد: بهتر است درباره این موضوع افرادی که پیگیر هستند صحبت کنند. این پرونده اکنون در دادگاه CAS بررسی می‌شود. 

,

عضو سابق هیأت رئیسه فوتبال درباره اینکه آیا قرارداد مارک ویلموتس از سوی اعضای هیأت رئیسه به شکل اجباری امضا شد یا از روی آگاهی، توضیح داد: به این دلیل قرارداد را امضا زدیم تا بگوییم آن را رؤیت کرده‌ایم. 

,

اصفهانیان درباره اینکه آیا در پایان آخرین روز کاری‌اش در فدراسیون فوتبال گلایه‌ای از کسی دارد، گفت: از کسی ناراحت نیستم و گلایه‌ای هم ندارم.

,

وی درباره اینکه آیا از افرادی که مانع احراز صلاحیت وی شدند، دلخور است، گفت: به من گفتند صلاحیتم احراز نشده است اما خودم هم نفهمیدم صلاحیتم چرا احراز نشد (باخنده) بهتر است افرادی که این موضوع را تأئید نکردند صحبت کنند. البته دلخوری از کسی ندارم، زیرا همچنان در فوتبال هستم و تا جایی که از من انتظار می‌رود باید کمک کنم.

,

رئیس سابق کمیته داوران درباره گزینه جانشینی‌اش در هیأت رئیسه فعلی فدراسیون گفت: تاکنون در این مورد صحبتی نشده، اعضای هیأت رئیسه فعلی باید بنشینند و با هم جلسه بگذارند. طبق آئین‌نامه باید رئیس کمیته داوران، داور عضو هیأت رئیسه باشد. اکنون  خداداد افشاریان می‌تواند به عنوان رئیس کمیته داوران حضور داشته باشد. 

,

اصفهانیان خاطرنشان کرد: افشاریان چندین سال داور بین‌المللی بوده و می‌تواند کمک کند. به نظر من هر چه سریع‌تر جلسه بگذارند و این موضوع را تعیین تکلیف کنند بهتر است. 

,

وی درباره اینکه اگر به عقب بازگردیم در چه موردی به مهدی تاج اجازه نمی‌داد کاری را انجام بدهد، گفت: این سوال چه معنی دارد. همه نوع همکاری را با مهدی تاج داشتیم. زحمات قبلی هیأت رئیسه مشخص است که یکی از آنها همین مصوب شدن اساسنامه فدراسیون فوتبال بود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه