اخبار داغ

سه اتفاق مهم در قایقرانی افتاد

صالحی امیری: باید استراتژی ویژه ای برای دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی و شمشیربازی داشته باشیم/ تعلیق کامل جودو باید هر چه سریعتر برداشته شود

صالحی امیری: باید استراتژی ویژه ای برای دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی و شمشیربازی داشته باشیم/ تعلیق کامل جودو باید هر چه سریعتر برداشته شود
رییس کمیته ملی المپیک در مراسم اختتامیه لیگ قایقرانی گفت: قایقرانی باید به متن جامعه نفوذ پیدا کند و این موضوع موجب خواهد شد تا قایقرانی به نگین ورزش ایران تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در مراسم اختتامیه لیگ قایقرانی اظهار داشت: خوشحالم که در جمع خانواده قایقرانی حضور دارم. فدراسیون قایقرانی در مسیر  جهش و توسعه قرار گرفته و در آینده  بیشتر از این خواهیم شنید و این نتیجه مدیریت علیرضا سهرابیان و تیم مدیریتی او است. کار سنگین اما با نشاطی است. خانواده قایقرانی با آب زیست می کنند و دل دریایی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: برنامه اقدام در این فدراسیون موجب به کار گیری همه ظرفیت‌ها شده و همه نیز به کمک رییس آمدند تا افتخارآفرینی کنند. البته پیشکستوتان بذر توسعه این کار را نهادند.

,

رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: قایقرانی باید به متن جامعه نفوذ پیدا کند و این موجب خواهد شد تا قایقرانی به نگین ورزش ایران تبدیل شود.

,

وی در حاشیه این مراسم در خصوص قایقرانی گفت: در دو سال گذشته سه اتفاق مهم در این رشته افتاد؛ اول اینکه سهرابیان از جنس قهرمانان است و مجموعه قایقرانی نسبت به وی اقبال خوبی دارد. دوم اینکه وی با برنامه است و از کارهای احساسی پرهیز می‌کند. همچنین در قایقرانی مدیریت خوبی وجود دارد و در آینده و در آسیا و جهان و در میان مدت در المپیک می‌درخشد.

,

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: این فدراسیون در بحث تجهیزات و امکانات پرهزینه است.  از ظرفیت ملی استفاده شده و کمیته ملی المپیک و وزارت نیز به این فدراسیون کمک کرده‌اند. همچنین سهرابیان از ظرفیت باشگاه‌ها، ارگان‌ها و دانشگاه‌ها استفاده کرده است. با توجه به اینکه این رشته پرمدال است، باید روی آن سرمایه‌گذاری کرد. دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی و شمشیربازی جایگاه ما را در جهان تغییر می‌دهند و باید استراتژی ویژه‌ای برای این رشته‌ها داشته باشیم.

,

وی در خصوص نتیجه دادگاه CAS در رشته جودو گفت: در مورد جودو در فضای فعلی با ثبات و آرامش پیش می‌رویم. منتظر اقدامات بعدی فدراسیون جهانی جودو هستیم. باید از هر نوع رفتار شتاب‌زده پرهیز کنیم. موفقیت جودو برای حضور در آسیا گامی بزرگ به سمت جلو است. جامعه جودو انتظار دارد هر چه سریع‌تر تعلیق کامل جودو برداشته شود و هرگونه حضور در آسیا و جهان میسر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه