اخبار داغ

پایان مسابقات با معرفی برترین ها

لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام| بحرگستر پارس قهرمان بانوان شد؛ تجهیزات قایقرانی سپاهان قهرمان آقایان

لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام| بحرگستر پارس قهرمان بانوان شد؛ تجهیزات قایقرانی سپاهان قهرمان آقایان
مسابقات لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام با قهرمانی بحرگستر پارس در بخش بانوان و تجهیزات قایقرانی سپاهان در بخش آقایان به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات لیگ برتر آبهای آرام یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با برگزاری دور برگشت امروز در دریاچه آزادی ادامه پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رقابت‌ها با حضور باشگاه‌های لاتیدان آوش، میداف بوشهر، بحرگستر پارس، کیو پلاس و آوای شهرکرد در بخش بانوان و عقاب نهاجا، میداف بوشهر، دانشگاه آزاد، بنا سازان آماج، مقاومت سمنان، تجهیزات قایقرانی سپاهان و یادآوران کارون در بخش آقایان برگزار می‌شود.

,

پس از برگزاری مسابقات مسافت ۱۰۰۰ متر در نوبت عصر و مرحله چهارم، دور فینال مسابقات ۵۰۰ و ۲۰۰ متر انجام شد.

,

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه کاظمی از بحرگستر پارس اول، تانیا کارگرپور از میداف دوم و سمن سلطانی از کیو پلاس سوم شدند.

,

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه خیرآبادی از میداف، پریسا محمدزاده از بحرگستر پارس و معصومه داناپور از لاتیدان آوش اول تا سوم شدند.

,

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر آقایان امین بوداغی از تجهیزات قایقرانی سپاهان، کیان محمودزاده از مقاومت سمنان و علی طاهری از میداف اول تا سوم شدند.

,

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر آقایان محمدنبی رضایی از تجهیزات قایقرانی سپاهان اول، عادل مجللی از دانشگاه آزاد دوم و سیدشایان حسینی از میداف سوم شدند.

,

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان کیانا کمال‌زاده از بحرگستر پارس، مینا عبدالهی از لاتیدان آوش و سما یاسمی از آوای شهرکرد اول تا سوم شدند.

,

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان آتنا رئوفی از لاتیدان آوش، زیبا سماک‌حرفه از آوای شهرکرد و مهسا کهنسال از کیو پلاس اول تا سوم شدند.

,

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر آقایان تیم تجهیزات قایقرانی سپاهان با ترکیب امین بوداغی، محمدنبی رضایی، سروش رضویان و سپهر ساعتچی در رده اول ایستاد، تیم دانشگاه آزاد با ترکیب عادل مجللی، علی آقامیرزایی، امیرمحمد اسماعیلی و پیمان قویدل دوم شد و تیم بناسازان آماج با ترکیب ابوالفضل درجزی، هومن کریمی، سبحان بیرانوند و پوریا شریفی جایگاه سوم را بدست آورد.

,

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر بانوان تیم لاتیدان آوش با ترکیب معصومه داناپور، مینا عبدالهی، آتنا رئوفی و سارا کاظمی اول شد، تیم بحرگستر پارس با ترکیب هدیه کاظمی، کیانا کمال‌زاده، پریسا محمدزاده و مریم شورگشتی در رده دوم قرار گرفت و تیم میداف با ترکیب مائده شورگشتی، ساجده تبریزی، تانیا کارگرپور و هدیه خیرآبادی جایگاه سوم را از آن خود کرد.

,

در پایان رقابت‌های لیگ برتر آبهای آرام در بخش بانوان بحرگستر پارس با ۱۶۲ امتیاز قهرمان شد، لاتیدان آوش با ۱۳۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و آوای شهرکرد با ۱۳۱ امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.

,

در بخش آقایان نیز تجهیزات قایقرانی سپاهان با ۱۶۶ امتیاز قهرمان شد، دانشگاه آزاد با ۱۳۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و میداف با ۱۳۲ امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه