اخبار داغ

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی نفت آبادان و شیمیدر/ چهره ۴ تیم مرحله یک چهارم مشخص شد

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی نفت آبادان و شیمیدر/ چهره ۴ تیم مرحله یک چهارم مشخص شد
در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال تیمهای نفت آبادان و شیمیدر به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با برگزاری ۲ بازی ادامه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در نخستین بازی امروز تیم نفت آبادان موفق شد با کسب دومین پیروزی مقابل تیم نیروی زمینی با نتیجه ۸۱ بر ۶۰  به عنوان سومین تیم راهی مرحله یک‌ چهارم نهایی شود.
,
شاگردان حماد سامری در نفت با عملکردی بهتر مقابل حریف نه چندان قدرتمند خود، در چهار کوارتر متوالی با نتایج ۹-۱۸، ۱۷-۲۲، ۱۷-۲۰ و ۱۷-۲۱ به پیروزی رسیدند.
,
در این بازی محمد حسن‌زاده ستاره تیم ملی بسکتبال ایران و تیم نفت، با کسب ۳۰ امتیاز، ۱۹ ریباند و ۳ پاس گل عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود بر جای گذاشت تا ضمن ثبت دبل‌دبل، با تاثیرگذاری ۴۴ بهترین بازیکن زمین شود.
,
 
,
در دومین بازی امروز تیمهای شیمیدر و خانه بسکتبال خوزستان با هم مصاف دادند که شیمیدر با کسب دومین پیروزی مقابل حریف خود با نتیجه قاطع ۱۱۷ بر ۵۹ به عنوان چهارمین تیم راهی مرحله دوم پلی‌آف شد.
,
در این دیدار یکطرفه، شاگردان مصطفی هاشمی در شیمیدر با درخشش ستاره‌هایی چون کاظمی، رولند و حاجیان، در ۴ کوارتر متوالی با نتایج ۲۱-۳۳، ۱۳-۳۳، ۱۳-۲۸ و ۱۲-۲۳ حریف خود را شکست دادند تا در مجموع با نتیجه قاطع ۱۱۷ - ۵۹ برنده این بازی راحت شوند.
,
ارسلان کاظمی و وحید حاجیان با تاثیرگذاری ۲۲ در ترکیب شیمیدر، ستاره‌های این دیدار بودند. رولند نیز تاثیرگذاری ۲۰ را در ترکیب این تیم به ثبت رساند. 
,
وحید حاجیان با کسب ۲۰ امتیاز برای تیم شیمیدر، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار شد.
,
بدین ترتیب، تیم‌های شهرداری گرگان، مهرام، نفت آبادان و شیمیدر چهار تیم راه یافته به‌ مرحله‌ یک‌ چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال (مرحله دوم‌ پلی‌آف) هستند. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه