اخبار داغ

با تأکید بر لزوم توجه ویژه به مسائل اخلاقی؛

حضور رئیس فدراسیون کشتی در اردوی آلیش بانوان/ دبیر: انتظار قهرمانی از آلیش‌کاران داریم

حضور رئیس فدراسیون کشتی در اردوی آلیش بانوان/ دبیر: انتظار قهرمانی از آلیش‌کاران داریم
رئیس فدراسیون کشتی با حضور در سالن کشتی توفیق جهانبخت از اردوی تیم ملی کشتی بانوان بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در جمع ملی پوشان آلیش بانوان اظهار داشت: فدراسیون کشتی تمامی امکانات خود را در اختیار شما قرار داده است و انتظار دارد که شما نیز تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام دهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دبیر با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور در خانه کشتی شهید هادی برگزار شد تصریح کرد: تمام سعی ما این است که از تمامی امکانات به جهت پیشرفت شما استفاده کنیم و قطعا در صورت آماده شدن سالن شهید صدرزاده، اردوی های بانوان در خانه های کشتی برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی ادامه داد: تیم ملی آلیش بانوان می توانند بعنوان نماینده بانوان ورزشکار ایران در میادین آسیایی و جهانی افتخارآفرین باشد و فدراسیون کشتی نیز تمام تلاش خود را در جهت حمایت از شما انجام خواهد داد.
,
 
,
دبیر با تأکید بر حفظ مسائل اخلاقی و شئونات اسلامی اذعان داشت: شما بعنوان نمایندگان کشتی ایران محسوب می شوید و باید کوشش و تلاش تان این باشد که ابتدا شأن و جایگاه این ورزش ملی، مذهبی و سنتی حفظ و در ادامه نیز بعنوان نمایندگان بانوی ورزش ایران بعنوان یک الگوی اخلاقی و ورزشی در میان جامعه و نسل آینده آلیش بانوان باشید.
,
 
,
دبیر در پایان با اشاره به اینکه شما خوب هستید و باید سعی کنید که خوبتر شوید، گفت: پس از حضور در اردوی تیم ملی و بازگشت به خانه، پدر و مادر شما باید این را حس کنند که شما از نظر اخلاقی بهتر شده اید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه