اخبار داغ

شکست قاسم‌پور و عموزاد در خانه کشتی؛

کشتی انتخابی تیم ملی| گام بلند یزدانی و اطری برای حضور در المپیک/ رزرو بلیت توکیو برای مدالیست‌های جهانی

کشتی انتخابی تیم ملی| گام بلند یزدانی و اطری برای حضور در المپیک/ رزرو بلیت توکیو برای مدالیست‌های جهانی
مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با پیروزی رضا اطری و حسن یزدانی مقابل رقیبان‌شان پیگیری شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آزاد در اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از ساعت ۱۱:۲۰ امروز (سه شنبه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نخستین رقابت کسب دوبنده تیم ملی با جدال تن به تن رحمان عموزاد خلیلی و رضا اطری پیگیری شد که اطری توانست به‌سختی از سد عموزاد خلیلی عبور کند. در همان ثانیه‌های اول رحمان عموزاد حریف باتجربه‌اش را غافلگیر کرده و در یک زیرگیری سریع، رضا اطری را خاک کرد و به دو امتیاز رسید و تایم اول با همین نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

,

در تایم دوم اطری حریفش را روی پل برد و دو امتیاز گرفت اما با این وجود در ادامه پایش از تشک بیرون رفت و باز هم امتیاز از دست داد. با این وجود در ادامه رضا اطری موفق به خاک و بارانداز حریف شد و درنهایت این مسابقه سخت و نفس‌گیر را با اتکا به تجربه‌اش و با نتیجه ۶-۴ به سود خود خاتمه داد.

,

در مبارزه انتخابی قبلی که در این وزن برگزار شده بود رضا اطری رقیب خود را شکست داده بود اما کادرفنی تیم ملی هنوز اعلام نکرده که در ۵۷ کیلوگرم مسابقه انتخابی دیگری نیز برگزار خواهد شد یا نه.

,
پس از مبارزه اول رضا اطری و رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۵۷ کیلوگرم که با برد اطری همراه بود، کشتی حساس و دیدنی دو کشتی گیر جویباری تیم ملی آزاد برگزار شد. درحالی‌که دو کشتی‌گیر مدعی با احتیاط مبارزه را آغاز کردند، تایم اول را حسن یزدانی با زیرگیری و خاک کردن حریف با نتیجه ۳ بر صفر تمام کرد.
,
 
,
در تایم دوم کامران قاسم‌پور به پای یزدانی رسید و قهرمان جهان و المپیک را خاک کرد تا به دو امتیاز برسد اما در ادامه حسن یزدانی بار دیگر با اتکا به تجربه‌اش و توانایی مدیریت کشتی، مبارزه را با نتیجه ۵ بر ۲ به سود خود خاتمه داد.
,
 
,
پس از برگزاری مسابقات مشخص شد که با صلاح‌دید کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، در این دو وزن نیازی به دو برد از سه مسابقه نبود و نماینده ایران در توکیو با تک کشتی مشخص شد. بنابراین حسن یزدانی و رضا اطری مسافر المپیک ۲۰۲۰ خواهند بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه