اخبار داغ

قنبرزاده سریع‌تر با شرایط مطابقت می‌یابد؛

ماجدی:‌ از استعفای نبی شوکه شدم/ به دنبال میزبانی بازی های تیم‌ملی هستیم

ماجدی:‌ از استعفای نبی شوکه شدم/ به دنبال میزبانی بازی های تیم‌ملی هستیم
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مهمترین کارمان این است که میزبانی را برای تیم‌ملی داشته باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میرشاد ماجدی در خصوص جلسه روز گذشته اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در جلسه دیروز همه اعضا به این موضوع اذعان داشتند که باید بحث چابک سازی انجام شود. این موضوع را شهاب‌الدین عزیزی‌خادم قبل از انتخابات در برنامه‌ خودش اعلام کرده بود. چابک سازی به این معنی نیست که کارمندان را کنار بگذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: متولی لیگ و فوتبال باشگاه‌ها هستند. هرچقدر آن‌ها را دخیل کنیم هم باعث فراغت فدراسیون می‌شود و هم اینکه باشگاه‌ها می‌توانند موانع کارشان را خودشان بردارند. یعنی اتحادیه مدیران به اتحادیه باشگاه‌ها تبدیل و مسائل مربوط به مسابقات در آن دیده شود. این کار را هم آرام آرام باید انجام بدهیم. اینطور نیست که فردا یا سال بعد این اتفاق بیفتد.

,

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به این صورت کار فدراسیون هم در بحث توسعه استان‌ها و تیم‌های ملی آقایان و بانوان در رده‌های مختلف راحت‌تر می‌شود. بیشتر می‌توانیم استان‌ها را پوشش بدهیم و آن‌ها پربارتر و فعالتر می‌شوند. این زمینه در اساسنامه هم وجود دارد که گسترش فوتبال برای همه را داشته باشیم.

,

ماجدی در مورد اینکه جدایی مدیریت باشگاه‌ها کمک می‌کند فدراسیون به تیم‌های ملی بپردازد، گفت: این امر دو بحث دارد. یکی اینکه فدراسیون با فراغ بال به زیرساخت های خودش می‌پردازد و دوم اینکه باشگاه‌ها تصمیم گیر می‌شوند اما این مساله با نظارت فدراسیون خواهد بود. یعنی فدراسیون نظارت می‌کند، برنامه ریزی می‌کند و گزارش می‌دهد. ولی مشکلات باشگاه‌ها مانند تعیین وضعیت، قرارداد بازیکنان و مربیان، مسائل انضباطی و خیلی دیگر از مسائل حل و فصلشان با اتحادیه خواهد بود.

,

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون عنوان کرد: اولین جلسه‌ای بود که اعضای هیات رئیسه در کنار هم بودند. صحبت های خیلی خوبی انجام شد. خودم هم از استعفای مهدی‌ محمدنبی شوکه شدم. وقتی فرد جدید بیاید زمان می برد که سیستم را بشناسد اما منصور قنبرزاده سال ها در فوتبال کار کرده و خیلی سریعتر آداپته می‌شود.

, خوبی,

ماجدی در گفت‌وگو با تهران ورزشی اظهار داشت:‌ همه باید دست به دست هم بدهیم و یکدل و یک رای باشیم و برابر کسانی که می خواهند به تیم ملی ضربه بزنند بایستیم. مهمترین کارمان این است که میزبانی را برای تیم‌ملی داشته باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه