اخبار داغ

مشاور وزیر بهداشت خبر داد:

دریافت‌کنندگان واکسن روسی، امروز دوز دوم را دریافت کردند/ پایان واکسینه پسر وزیر بهداشت

دریافت‌کنندگان واکسن روسی، امروز دوز دوم را دریافت کردند/ پایان واکسینه پسر وزیر بهداشت
امروز دریافت‌کنندگان واکسن روسی، دوز دوم واکسن خود را دریافت کردند؛ مشاور وزیر بهداشت نیز از تزریق دوز دوم واکسن کرونا به فرزند وزیر بهداشت خبر داد.
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در شبکه های اجتماعی خبری منتشر کرد که حاکی از تزریق دوز دوم واکسن کرونا به پارسا نمکی، فرزند وزیر بهداشت بود.

, به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ , شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این پیام اینگونه آمده: همزمان تمامی افرادی که در روز نخست شروع واکسیناسیون کرونا در ایران، دوز اول را تزریق کرده بودند، امروز دوز دوم این واکسن را دریافت خواهند کرد.

,

به گزارس دانا، در ادامه اعتراضاتی که با آتش افروزی رسانه های معاند به راه افتاده بود، برخی از کاربران شبکه های مجازی به واردات واکسن روسی "اسپوتیک-وی" اعتراض کرده و در مقابل خواستارخرید و واردات واکسن امریکایی" فایزر" شده بودند. 

,

, ,

برخی هم به تبعات و عوارض واکسن روسی معترض بودند که وزیر بهداشت برای اطمینان مردم اعلام کرد نخستین داوطلب تزریق واکسن فرزندش پارسا نمکی خواهد بود. وی در این رابطه عنوان کرده بود: با هدف جلب اعتماد عمومی و برطرف شدن هرگونه شائبه، تزریق واکسن را از خانواده خودم شروع خواهم کرد.

, با هدف جلب اعتماد عمومی و برطرف شدن هرگونه شائبه، تزریق واکسن را از خانواده خودم شروع خواهم کرد.,

پارسا نمکی دوز اول واکسن کرونا را در تاریخ 21 بهمن ماه 99 در مقابل دوربین  شبکه های مختلف تلویزیون و ارتباط مستقیم حسن روحانی دریافت کرد. وی در سخنانی کوتاه انگیزه اش از این اقدام را اینگونه عنوان کرد: به عنوان عضوی از خانواده بهداشت و درمان می‌خواستم سهمی در روند مقابله با کرونا داشته باشم.

, به عنوان عضوی از خانواده بهداشت و درمان می‌خواستم سهمی در روند مقابله با کرونا داشته باشم.,
گفتنی است که واکسن Sputnik V روسی از آن دست واکسن های دو دوزه است که دوز دوم به فاصله 28 روز پس از تزریق نخستین دوز واکسن انجام خواهد شد. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه