اخبار داغ

دعوت دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو برای حضور در کلاس آنلاین تایچی چوان

دعوت دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو برای حضور در کلاس آنلاین تایچی چوان
دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو با ارسال نامه‌ای به کشورهای عضو این فدراسیون، از ورزشکاران و مربیان و داوران این رشته برای شرکت در کلاس آنلاین تایچی چوان دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، ژانگ کیپینگ دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو، با ارسال نامه‌ای به همه اعضای این فدراسیون، از تمام ورزشکاران، مربیان و داوران آنها دعوت کرد تا در کلاس آنلاین تایچی چوان فدراسیون جهانی شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در بخشی از نامه ارسالی به فدراسیون‌ها عنوان کرده است: «پس پذیرش رشته‌های ورزشی ووشو در بازی‌های المپیک جوانان داکار 2026 YOG))، دبیرخانه‌ی فدراسیون جهانی ووشو ارتباطی تنگاتنگ با کمیته فنی برقرار کرده تا مقدمات سازمان‌دهی موفق مسابقه‌های ووشو 2026 YOG را فراهم آورد.

, YOG, YOG,

همان‌طور که مستحضرید، فدراسیون جهانی ووشو مقررات و قواعد داوری را برای مسابقات تایچی چوان در 30 جولای 2021 اعلام کرد. برای تسهیل در شناخت و یادگیری این مقررات برای شرکت‌کنندگان، با خرسندی تمام خدمت شما اعلام می‌داریم که پیش‌نمایی از کلاس آن‌لاین تایچی چوان از این هفته در دسترس خواهد بود.

,

کلاس آنلاین تایچی چوان فدراسیون جهانی ووشو از مجموعه‌ای از ویدیوهای آموزشی تایچی چوان تشکیل شده به‌صورت پیوسته در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی فدراسیون جهانی ووشو پست خواهند شد و مضامینی ویژه و تخصصی برای مسابقات این رشته در کلاس‌های آنلاین، به‌صورت رایگان ارائه خواهند شد.»

,

قرار است ویدئوهای آموزشی به ترتیب برای ورزشکاران، مربی‌ها و داوران، در سه قالب کارگاه آموزشی تکنیک‌های تایچی چوان؛ مقررات رقابت و آموزش روش‌های داوری و همچنین نمایش فرم‌های تایچی بازنمایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه