اخبار داغ

مدیرعامل شهرک صنعتی خوارزمی در ماهدشت مطرح کرد؛

اشتغال ۱۰ هزار نفر در صنابع غیر آلاینده در گرو همکاری صمت البرز

اشتغال ۱۰ هزار نفر در صنابع غیر آلاینده در گرو همکاری صمت البرز
میثم نیک نژادی گفت: سازمان صمت البرز با کمک به شهرک صنعتی خوارزمی می تواند زمینه استقرار صنایع جدید و فاقد آلایندگی در این مجموعه را فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرعامل شهرک صنعتی خوارزمی در ماهدشت کرج امروز چهارشنبه با اشاره به اینکه اقدامات توسعه ای در این مرکز موجب شده است از زمان راه اندازی آن در سال ۹۷ تا کنون آمار اشتغال ۲ برابر شود، گفت: در حال حاضر سه هزار و۵۰۰ نفر در ۱۵۴ واحد تولیدی و صنعتی ما فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
میثم نیک نژادی آمار اشتغال در شهرک صنعتی خوارزمی را در سال ۹۷کمتر از هزار و۷۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: مجوز بیش از ۴۳ پروانه ساخت صنعتی صادر شده که در سال های آینده وارد مدار بهره برداری می شوند، همچنین این مجموعه یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده دارد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع در شهرک مذکور مجوز ساختمانی برای راه اندازی واحدهای صنعتی صادر شده است، اظهار داشت: عدم همکاری برخی از دستگاه ها از جمله شهرداری ماهدشت در توسعه شهرک موانع پیش روی ماست،  البته از موانع کلی اخلال در کسب و کار که در تمام کشور وجود دارد هم بی نصیب نمانده است.
,
 
,
نیک نژادی به رشد ۳۰ درصدی پروژه ها در شهرک خوارزمی ماهدشت اشاره و تصریح کرد: هیچگونه اعتبار دولتی دریافت نکرده و به دنبال توسعه اشتغال و جذب سرمایه گذار در این مجموعه علمی و فناوری هم هستیم، متاسفانه یکی از مهم ترین مشکلات ما مربوط به مجوزهای صنایع است که تنها به صنایع تا رده ۲ و صنایع انتقالی اجازه استقرار در شهرک داده می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه سازمان صمت با کمک به شهرک صنعتی خوارزمی می تواند زمینه استقرار صنایع جدید و فاقد آلایندگی در این مجموعه را فراهم کند، گفت: در صورت رفع این موانع می توانیم زمینه اشتغال ۱۰ هزار نفر را در فاز اول در این واحد علم و فناوری ۲۵۰ هکتاری ایجاد کنیم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه