اخبار داغ

در نخستین ساعات از روز اول ثبت نام صورت گرفت؛

ثبت نام ۲۱ داوطلب انتخابات شورای شهر در خراسان شمالی

ثبت نام ۲۱ داوطلب انتخابات شورای شهر در خراسان شمالی
هادی رجایی نیا گفت: در نخستین ساعات از روز اول ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای شهرها از خراسان شمالی ۲۱ داوطلب برای حضور در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی رجایی نیا، دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: در خراسان شمالی ۲۱ داوطلب برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهرها در نخستین روز از آغاز رسمی ثبت نام تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به صورت الکترونیکی و حتی حضوری در محل فرمانداری ها ثبت نام کردند.

رجایی نیا گفت: طی ساعات اشاره شده، بررسی مدارک ثبت نامی ۱۲ داوطلب نهایی و تایید شد و ثبت نام ۹ داوطلب دیگر در فرآیند بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از ۱۲ داوطلب نهایی شده، یک داوطلب از شهرستان شیروان، دو داوطلب از شهرستان مانه و سملقان، سه داوطلب از شهرستان راز و جرگلان، دو داوطلب از شهرستان اسفراین، چهار داوطلب از شهرستان بجنورد بوده اند.

وی افزود: طی ساعات اشاره شده، بررسی مدارک داوطلبان ثبت نام شده در سایر شهرستان ها نیز در حال انجام بوده است.

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی یادآور شد: از داوطلبان نهایی شده ۱۱ نفر از آنان مرد و یک نفر نیز زن بوده اند.

به گزارش عصر اترک، براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور،  داوطلبان می توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (رایانه)، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان برای نام نویسی اقدام کرد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد،  اصل شناسنامه عکس دار و تصویر تمامی صفحات آن،  اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان،  یک قطعه عکس ۴ × ۳ جدید، ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات،  اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه